Hej Aminoer, Jeg søger basalt set et partnerskab, med en eller flere personer, der kunne være interesseret i at lave affiliate sider. Jeg er efterhånden ved at have rimeligt godt styr på SEO, og hjemmeside opbygning i Joomla, og har en masse ideer til nye sider med mere, dog har jeg tre primære problemer. 1. Jeg er en elendig grafiker/designer, dvs jeg kunne godt tænke mig kontakt med en, der kunne hjælpe med den del eller i det mindste kunne spare med mig på det område. 2. Jeg hader at skrive (mange) tekster, jeg kan snildt skrive tekster til mine sites, men med tiden, så er det bare ikke hvad jeg brænder for, der vil jeg hellere lave nye sites, så mangler en der kunne holde liv i gamle sites, mens der blev skrevet nye tekster. 3. Link Building! Jeg har bare ikke tålmodigheden til at trævle nettet tyndt, og opbygge links i massevis, så hvis du har interessen for det, så ville det også være helt perfekt. Så findes der en, eller to personer derude, der godt kunne tænke sig at komme igang med affiliate, og brænder for enten design, og/eller at skrive gode seo tekster, så lad os misbruge hinanden groft :) Kan siges så meget, at jeg pt har 1 side med mellem 400 og 800 besøgende, og omkring 1.000 sidevisninger pr. dag. Dette er en side med opskrifter, og mad blog. Derudover har jeg en side med snyd til bla. Quiz Battle, den ligger med omkring 800 besøgende pr dag, og helt op til 1.300 pr dag, og med mellem 13 og 22.000 sidevisninger pr dag. Så jeg kan godt noget af mit grundarbejde, og jeg ligger nr. 1 på en del af de søgninger jeg findes på. /Jonas |
Slet ingen der brænder for at skrive tekster, men som ikke ved hvordan de kommer igang ellers?