Hvad angår duplicate content, så er det ligegyldigt(eller i hvert tilfælde mindre vigtigt...) i meta beskrivelserne - det er i selve indholdet på siden at det betyder noget! Meta beskrivelserne betyder i sig selv ikke meget for din ranking i Google - men det er dem, sammen med din Title der skal SÆLGE din side i googles søgeresultater. Derfor er det ekstremt vigtigt at de er velskrevede og faktisk fortæller brugeren hvad de kan forvente at finde på den pågældne side. \Mikkel |
Ronni Larsen:Men ikke en nødvendighed at benytte bureau og betale sig fra noget man selv kan lave og administrere i en opstartsfase. Man kan altid vælge "luksus løsningen senere hen" hvis man ønsker det ;-)
Hmm... det kommer jo også an på hvor meget tid man faktisk har - og om ens tid er bedre brugt på noget andet. Det skulle jo gerne være sådan at det er investeringen værd - og derudover så bruger du måske selv som nystartet 20 timer på noget der havde taget en erfaren SEO mand 2 timer...
I de 20 timer kunne du have lavet anden markedsføring, fået lagt flere produkter op, skrevet nye tekster, fundet nye partnere, forhandlet lavere fragtpriser, sendt pakkerne afsted eller hvad ved jeg...
Men du har selvfølgelig ret i at, hvis økonomien er lille, så kan man komme et rigtigt godt stykke vej med SEO selv! Det er ikke raketvidenskab, så selvfølgelig kan alle lære det - det er bare et spørgsmål om hvor lang tid det tager :-)