Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO optimering

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min shop har nu kørt i 1½ år og jeg har løbende optimeret siden, lavet backlinks osv. men syntes ikke rigtig det giver nok. Derfor vil jeg gerne høre om der sidder nogle eksperter herinde, som vil hjælpe mig til at opnå en bedre placering. Det skal siges jeg er på første side med mange af mine søgeord, så det er ikke helt skidt, men lige ved og næsten er ikke godt nok, når mine nærmeste konkurrenter ligger lige over mig.

Lige nu er min Google Pagerank stadig 1.

Da min shop kun er en "hoppy" shop, så er der ikke økonomi til et rigtig SEO firma skal ind over, da det jo typiske koster mange tusinde.

Håber der findes en person, som har lyst af interesse og som vil kunne nøjes med lidt håndøre eller produkter, som tak fra min side.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Lars

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:10

Hej Lars

Start med at lave et rigtig link i din signatur til din webshop her på Amino. Så får du da lidt links derfraSmile.

Står dine søgeord i :

- URL

- Title

- Description

- Overskrift

Hvis de ikke står i ovenstående på de sider du ønsker at søgemaskineoptimere imod, er dette det første skridt.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:52

Hej

Du vil komme rigtigt langt med at skrive nogle meget længere unikke tekster til dine kategorier og produktbeskrivelser. Og så skal du have styr på title tags og description tags. 

Du har rigtigt meget duplikeret indhold, fordi dine tekster ikke er unikke. Se f.eks. de første 6 produkttekster på den her side: http://www.trendseller.dk/43-punge-og-clutches 

Det er et stort arbejde at skrive unikke tekster, men det er ekstremt vigtigt og hvis du gør det grundigt, så kan du selv med en lav PR og relativt få indgående links få rigtigt mange besøgende fra "Long tail" søgninger.

\Mikkel

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:53
Hej Lars
Du kan finde gode fif og SEO guider og hjælp på Startopmagasinet.dk

Det behøver ikke koste ret meget at få succes med SEO

De bedste hilsner
Ronni
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Det behøver ikke koste ret meget at få succes med SEO

Det kommer an på hvilket prisskilt du sætter på din egen tid ;-)

Tilmeldt 18. Dec 11
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 16:03

Tak for inputs. Troede faktisk dette var ligegyldigt, når bare mine meta beskrivelser ikke var ens?

Jeg har i dag været i gang med at ændre tekster, så der ikke længere er dublicate content i metabeskrivelserne på produkterne.

Mvh. Lars

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:04
Selvfølgelig.
Men ikke en nødvendighed at benytte bureau og betale sig fra noget man selv kan lave og administrere i en opstartsfase. Man kan altid vælge "luksus løsningen senere hen" hvis man ønsker det ;-)
Tilmeldt 18. Dec 11
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 16:09

Tak for inputs. Jeg vil oprettet en signatur så snart jeg kan (25 indlæg). Hvad ang. dine punkter, så skulle dette meget gerne gøre sig gældende for stort set alle mine produkter.

Mvh. Lars

Tilmeldt 18. Dec 11
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 16:11

Lige nu anser jeg min tid som gratis... dog har jeg ikke for meget af den, da det kun er et fritids job (efter ungerne er puttet).

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:27

Mikkel Kongsfelt:
Det kommer an på hvilket prisskilt du sætter på din egen tid ;-)

Yes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)