Hejsa, Min shop har nu kørt i 1½ år og jeg har løbende optimeret siden, lavet backlinks osv. men syntes ikke rigtig det giver nok. Derfor vil jeg gerne høre om der sidder nogle eksperter herinde, som vil hjælpe mig til at opnå en bedre placering. Det skal siges jeg er på første side med mange af mine søgeord, så det er ikke helt skidt, men lige ved og næsten er ikke godt nok, når mine nærmeste konkurrenter ligger lige over mig. Lige nu er min Google Pagerank stadig 1. Da min shop kun er en "hoppy" shop, så er der ikke økonomi til et rigtig SEO firma skal ind over, da det jo typiske koster mange tusinde. Håber der findes en person, som har lyst af interesse og som vil kunne nøjes med lidt håndøre eller produkter, som tak fra min side. Ser frem til at høre fra jer. Mvh. Lars |
Hej Lars
Start med at lave et rigtig link i din signatur til din webshop her på Amino. Så får du da lidt links derfra.
Står dine søgeord i :
- URL
- Title
- Description
- Overskrift
Hvis de ikke står i ovenstående på de sider du ønsker at søgemaskineoptimere imod, er dette det første skridt.
Mvh