Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udligne adwords og adsense 1:1

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt automatisk at skabe balance imellem adsense indtægter og adwords udgifter, således forholdet går lige op. Jeg har et motorcykel site www.mcf.dk og jeg ønsker at kører en kampagne her i starten af sæsonen, men jeg vil gerne slippe for at justerer budget hele tiden, da indtægter svinger meget op og ned.

Jeg har pt kun adsense på min side, øvrige indputs til optimering af indtjening er kærkomne, min side har imellem 8 og 10.000 om dagen. Jeg har ingen erfaring med opsøgende salg af bannerplads osv. Kan man læse om emnet et sted?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:26

Du kan vel regne med sidste års indtjening på adsense? :-)

Hvis du har tjent 1000kr så skal du justere dit adwords til maks at ramme 1000kr på et år :-)?

Og samme hvis det var 100.000 du havde tjent.

Du kan sælge banner plads ved at rykke fat i firmaer der måske er intra i en banner plads på dit site :-) - Altså som sælger noget indenfor emnet :)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:33

Hej Kim

Har du prøvet Google adwords før?
Det skulle jo gerne være sådan, at dine Adwords tjener sig selv hjem og gerne med en flot fortjeneste.

Men som udgangspunkt forstår jeg godt hvad du mener med at de udligner hinanden. Min pointe er når først din adwords kampagner er opsat og "top tunet" korrekt, så skal du ikke længere se adwords som en udgift, men indtægt :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:35

... medmindre jeg har misforstået det hele, og du ikke tjener penge på dit site, men blot ønsker flere medlemmer til forummet? :)

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 18:53

Jeg tjener lidt på min side, jeg ved reelt ikke hvor meget lige pt, da jeg har optimeret adsense en hel del på det sidste. Og jeg har derfor ikke ikke rigtigt dannet mig et stabilt indtryk af indtægterne, men helt sikkert et firecifret beløb om måneden. Indtil da, er alle indtægter ubeskåret gået til optimering og forbedringer. Foreksempel software udvidelser. Men lige pt er der ikke rigtigt noget der presser sig voldsomt meget på rent teknisk, så jeg tænkte derfor at jeg fokuserer på at styrke sidens position istedet.

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 18:59

Mit primære mål er at styrke sidens position, ikke at tjene penge. Siden er en hobbyside.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:47

10.000 besøgnede om dagen o_o?.... Mit bedste site har omkring 8 besøgende om dagen.. Tror jeg gør noget galt :D! 

Godt lavet

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 19:57

Mads Grønlund:

10.000 besøgnede om dagen o_o?.... Mit bedste site har omkring 8 besøgende om dagen.. Tror jeg gør noget galt :D!

Hahaha.. Ja det eksploderede lidt, jeg havde heller ikke regnet med siden ville blive så stor. Men det er meget sjovt Big Smile

Lige for en god ordens skyld, så skulle der have stået 8-10.000 sidevisninger om dagen i OP (dog ikke unikke)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)