Er det muligt automatisk at skabe balance imellem adsense indtægter og adwords udgifter, således forholdet går lige op. Jeg har et motorcykel site www.mcf.dk og jeg ønsker at kører en kampagne her i starten af sæsonen, men jeg vil gerne slippe for at justerer budget hele tiden, da indtægter svinger meget op og ned.
Jeg har pt kun adsense på min side, øvrige indputs til optimering af indtjening er kærkomne, min side har imellem 8 og 10.000 om dagen. Jeg har ingen erfaring med opsøgende salg af bannerplads osv. Kan man læse om emnet et sted?
Har du prøvet Google adwords før? Det skulle jo gerne være sådan, at dine Adwords tjener sig selv hjem og gerne med en flot fortjeneste.
Men som udgangspunkt forstår jeg godt hvad du mener med at de udligner hinanden. Min pointe er når først din adwords kampagner er opsat og "top tunet" korrekt, så skal du ikke længere se adwords som en udgift, men indtægt :)
Jeg tjener lidt på min side, jeg ved reelt ikke hvor meget lige pt, da jeg har optimeret adsense en hel del på det sidste. Og jeg har derfor ikke ikke rigtigt dannet mig et stabilt indtryk af indtægterne, men helt sikkert et firecifret beløb om måneden. Indtil da, er alle indtægter ubeskåret gået til optimering og forbedringer. Foreksempel software udvidelser. Men lige pt er der ikke rigtigt noget der presser sig voldsomt meget på rent teknisk, så jeg tænkte derfor at jeg fokuserer på at styrke sidens position istedet.