Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal-betaling dur ikke - hvad er problemet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter jeg opdaterede woo-commerce er min paypal betalings-gateaway gået ned. Ved valg af betaling fåes beskeden.

PayPal 
Fatal error: Call to undefined method WC_Gateway_Paypal::icon() in/var/www/instagainer.dk/public_html/wp-content/themes/kinetico/woocommerce/checkout/review-order.php on line263

Har ikke forstand på noget kode. Nogle der kan hjælpe? 

Hilsen Christian 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 22:49

Nogle der kan hjælpe? :) 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:14

Der er rigtigt mange der har problemer efter opdateringen af woocommerce. Problemet er at de har fjernet en del af woocommerce som manage themes bruger.

Har du styr på hvordan man redigerer filer så kig på dette:

Open review_order.php and change line 263 to <label for=”payment_method_<?php echo $gateway->id; ?>”><?php _e(‘Credit Card (PayPal, Visa or MasterCard)’, ‘kinetico’); ?></label>

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Hvis du kan undvære den nye opdatering, så kan du bare 'downgrade' WooCommerce, så du har den samme version som før - for der virkede det vel?:-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 01:59

Okay tak for svar. Hvordan downgrader jeg? Hvilken version skal jeg hente og hvordan installerer jeg den, hvis den ikke findes som .zip fil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)