Hej,
Præcis hvad det skyldes er svært, men jeg ville kigge på nogle ting:
Jeg har kigget udelukkende på købsflowet - I indkøbskurven ville jeg nok "Gå til bestilling-knappen" Den neongrønne farve med hvid skrift er lidt belastende at læse.
Du viser ingen steder i kurven hvad fragten koster - den kan du miste rigtig mange på.
Overvej at vise salgsbetingelser, FAQ og noget sikkerhed i kurven - det gør kunden mere sikker inden der klikkes videre.
Rabatkoder: Overvej om den skal hedde det - når jeg ser en boks med en rabatkode, går jeg i gang med at søge på nettet efter en rabatkode til din side. Det kan være andre der gør det samme, og ikke vender tilbage.
Når man klikker sig videre til check-out-flowet kan jeg nu se at der er gratis fragt ved køb over 450, men lidt sent at den info kommer.
Jeg undrer mig over leveringsmåderne man kan vælge.. GLS Direkte til døren og GLS privat - hvad pokker skal jeg vælge og hvad er forskellen? Her skal kunden jo tænke, og det vil du ikke have dem til. Der kommer først info frem når man klikker et valg, og det er for sent.
Når man klikker sig til din betalingsside, så ligner den overhovedet ikke din side. I øverste venstre jørne står der endda "retur til youtech" og det gør mig da usikker på om jeg vil taste noget ind. Bare det at man kommer over på en anden side, kan sagtens gøre kunden usikker. Kan du ikke integrere betalingen på en af dine egne sider?