Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort frafald under købsforløbet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

I starten gik det rigtig godt med en rigtig god konverteringsgrad (+3) samt høj tragtkonverteringfrekvens, men nu synes jeg at det begynder at se skidt ud. Vi har prøvet et par forskellige ting, men lige meget nytter det, så nu håber at der sidder nogen som kan komme med deres bud på hvad der er galt. Og hvad der kan øge vores konverteringsgrad.

På forhånd tak!

Mvh

Benjamin Petersen

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 12:38

Kan du ikke lave et link til din side så jeg/vi kan kigge.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 12:40

Ha ha undskyld, så ikke billedet, troede det var en reklame.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 12:46

Har kigget lidt og kan ikke finde nogen fejl. Håber der er andre der kan finde det. Det kan måske være fordi du ikke oplyser leveringsomkostninger, og folk derfor bliver nød til at lade som om de bestiller for at se den.

Mvh Patrick

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:07

Hej,

Præcis hvad det skyldes er svært, men jeg ville kigge på nogle ting:

Jeg har kigget udelukkende på købsflowet - I indkøbskurven ville jeg nok "Gå til bestilling-knappen" Den neongrønne farve med hvid skrift er lidt belastende at læse.

Du viser ingen steder i kurven hvad fragten koster - den kan du miste rigtig mange på.

Overvej at vise salgsbetingelser, FAQ og noget sikkerhed i kurven - det gør kunden mere sikker inden der klikkes videre.

Rabatkoder: Overvej om den skal hedde det - når jeg ser en boks med en rabatkode, går jeg i gang med at søge på nettet efter en rabatkode til din side. Det kan være andre der gør det samme, og ikke vender tilbage.

Når man klikker sig videre til check-out-flowet kan jeg nu se at der er gratis fragt ved køb over 450, men lidt sent at den info kommer.

Jeg undrer mig over leveringsmåderne man kan vælge.. GLS Direkte til døren og GLS privat - hvad pokker skal jeg vælge og hvad er forskellen? Her skal kunden jo tænke, og det vil du ikke have dem til. Der kommer først info frem når man klikker et valg, og det er for sent.

Når man klikker sig til din betalingsside, så ligner den overhovedet ikke din side. I øverste venstre jørne står der endda "retur til youtech" og det gør mig da usikker på om jeg vil taste noget ind. Bare det at man kommer over på en anden side, kan sagtens gøre kunden usikker. Kan du ikke integrere betalingen på en af dine egne sider?

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:06

Hej

Tak for god feedback.

Vi har netop fjernet rabatkoder på shoppen, tilføjes synlige fragtpriser på alle sider.

Vedr. betalingssiden vil vi kigge nærmere på dette i næste uge.

Er der andre ting  som I mener bør ændres?

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)