Hej herinde Med alt for meget arbejde, og for lidt tid, så søger vi herved en person der har lyst til at hjælpe os indimellem med driften af vores webshops. Vi er et lille firma beliggende midt i Roskilde hvor vi driver følgende webshops: Vi søger en der er interesseret i et deltidsarbejde til aflastning med div. opgaver som kan være: - Oprettelse af varer på webshop - Div. kontorarbejde - Div. hjælp til online markedsføring Så interesserer du dig for online virksomheder så er her god mulighed for at få et indblik i hvordan man driver webshop. Det er en fordel at du er i Roskilde, da det vil være meget varieret hvor meget hjælp vi har brug for. Skriv lidt om dig selv i en PB hvis du er interesseret. Mvh Morten Andersen - AAimport |
Nu har jeg allerede fået et par spørgsmål, så jeg vil gerne lige uddybe lidt.
- Jeg forestiller mig en ungarbejde, måske en studerende fra Roskilde området, der interesserer sig for online handel og/eller markedsføring
- Der er tale om beskedne timer og pt kan vi ikke tilbyde noget fast. Det bliver efter behov.
- Det er nok mest interessant for dig som brænder for online forretning, eller vil se hvordan det er at være i en lille iværksætter virksomhed.
- Det kan også være du læser kommunikation eller har andet relevant speciale - så kan studiet kombineres med relevant studiearbejde.
- Du skal kunne holde mig ud - det er nok det hårdeste krav
Hilsen Morten