Jeg skal understrege, at jeg er ansvarlig for meget få af de rundspørger, der sendes fra Berlingske. Jeg kender ikke den undersøgelse, du nævner. Men hvis du sender mig en mail på moas@berlingske, vil jeg bede om, at du bliver fjernet. Og i forhold til spørgsmålet om spam, så er det afgørende, om vi forsøger at sælge noget til dem, vi henvender os til, og det gør vi ikke. Vi forsøger at få nogle informationer, som vi bruger i vores daglige journalistiske arbejde. Eksempelvis i forhold til at skrive nogle artikler, der påpeger nogle problemer i det danske samfund. Med venlig hilsen Morten Asmussen |
MortenAsmussen:i forhold til spørgsmålet om spam, så er det afgørende, om vi forsøger at sælge noget til dem
BULLSHIT!
Hvis du sender noget til min email automatisk og uden jeg explicit har bedt om det, så er det spam! En ting er at lave en smutter ... sig undskyld og stop med spamme. Du skal ikke begynde at argumentere frem og tilbage og forsvare dine handlinger! "Undskyld, det sker ikke igen" og bed så til at den bliver købt så i slipper for bøder!
http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_%28electronic%29
Spam: "Is the use af electronic messaging systems to send unsolicited bulk messages"