Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner på blog, blog haves

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Big Smile

Jeg tænkte lidt på om jeg kunne sælge en bannerplads på min blog. Her er min blog: www.victoriashverdag.dk

Der er ca. 100 kig på en dag. Jeg har dog pt. et Mc Donalds banner med coins, så får over 300/dagen ligenu (kan fjernes hvis dette ønskes). Banneret ville ikke skulle være bredere end Mc Donalds', hvis det skal være i siden - og bundbanner må fylde fra side til side/1200 pixels. Jeg vil ikke have et i toppen - og man bliver den eneste virksomhed der har banner på min blog, da jeg ikke ønsker at det skal se ud som et katalog.

Ville jeg kunne sælge en plads? Hvad ville være fair pris/mdr.? Og hvor kan man tilbyde bannerplads?

Er helt ny indenfor banner, jeg så bare, at der er nogle der tilbyder det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:34

For lige at forstå det ret. Tjener du 300 kr om dagen for dit McD banner? Selvom du "blot" har 100 besøgende om dagen?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:16

Jacob Damsgaard:

For lige at forstå det ret. Tjener du 300 kr om dagen for dit McD banner? Selvom du "blot" har 100 besøgende om dagen?

Nej hendes besøgstal er steget til 300 om dagen, i stedet for 100 som normalt.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 19:19

Iøvrigt er det McD banner et helvede at have på sin side. Kort fortalt så er det et banner med en coin, og hvis man klikker på banneret så ryger man videre til den næste der har sat banneret på sin side, og kan der finde en ny coin på banneret.

Det er ganske rigtigt trafik, men trafikken er fuldstændig ligeglade med din hjemmeside. De er udelukkende kommet ind på din side for at hente en coin, og smutte igen. Er du heldig så vil få kigge videre på din side.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 19:21

Nå på den måde :b Kunne virkelig heller ikke forstå det

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Næstvedfotografen Skrevet kl. 19:21

Må man spørge om, hvor du har det Mc Donalds banner fra. For det lyder da som lidt af et trækplaster ;)

Næstved Netavis - Lokale nyheder fra Næstved og omegn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 19:37

Næstvedfotografen:

Må man spørge om, hvor du har det Mc Donalds banner fra. For det lyder da som lidt af et trækplaster ;)

Deres hjemmeside 

Men husk nu at det kan smadre din statistik såsom bounce, gennemsnits besøgstid etc.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)