Jeg er hen over det sidste stykke tid begyndt i stigende grad, at fokuserer på iværksætteri som interesse og mål for min fremtid. I den forbindelse er jeg utroligt interesseret i, at få finde frem til inspirerende og lærerige artikler og lignende der enten er skrevet af, eller henvender sig til iværksættere. - og naturligvis allerhelst noget i enten selv kan anbefale eller blogs i selv skriver på, for at dele noget af alt jeres viden. Jeg har naturligvis benyttet mig af Google, men mit ønske med dette indlæg er i stedet at finde frem til sider der er anbefalelsesværdige af andre iværksættere. Det er læsestof, som jeg kan gå i dybden med, nå jeg har et frirum hvor jeg har tid til at fordybe mig i godt læsestof. Jeg er spændt på, at se hvad i har at byde på. |
Hej
Det kommer lidt an på hvad du har interesse for. Jeg læser lidt forskelligt en gang i mellem blandt andet:
"The 100 dollar startup" som er sådan en generel kom igang/start op bog. Let læsselig og giver spark med at komme igang. http://100startup.com/
"The Tippingpoint" marketing bog. Handler om hvordan du for dit produkt fra niche/små markeder til de store markeder. Giver dig ikke en step by step guide, men mere værktøjer som du kan arbejde med.
mvh
Jesper