Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger inspirationskilder i form af iværksætter blogs, artikler, magasiner, debatter mv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg er hen over det sidste stykke tid begyndt i stigende grad, at fokuserer på iværksætteri som interesse og mål for min fremtid.

I den forbindelse er jeg utroligt interesseret i, at få finde frem til inspirerende og lærerige artikler og lignende der enten er skrevet af, eller henvender sig til iværksættere. - og naturligvis allerhelst noget i enten selv kan anbefale eller blogs i selv skriver på, for at dele noget af alt jeres viden.
Jeg har naturligvis benyttet mig af Google, men mit ønske med dette indlæg er i stedet at finde frem til sider der er anbefalelsesværdige af andre iværksættere.

Det er læsestof, som jeg kan gå i dybden med, nå jeg har et frirum hvor jeg har tid til at fordybe mig i godt læsestof.

Jeg er spændt på, at se hvad i har at byde på.
Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 16:51

Hej

Det kommer lidt an på hvad du har interesse for. Jeg læser lidt forskelligt en gang i mellem blandt andet:

"The 100 dollar startup" som er sådan en generel kom igang/start op bog. Let læsselig og giver spark med at komme igang. http://100startup.com/

"The Tippingpoint" marketing bog. Handler om hvordan du for dit produkt fra niche/små markeder til de store markeder. Giver dig ikke en step by step guide, men mere værktøjer som du kan arbejde med. 

mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Jeg er primært på jagt efter sider fra internettet, frem for bøger. Men tak for inputtet!
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:48
Casperblom.dk
Thorborg.tv
Tokekruse.dk
Aarhusinnovation
Blogs her på Amino

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)