Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udfyldes varekort tekster i Dandomain bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg opretter en tekst i Dandomain, så laver jeg en overskrift til varen, og skriver en tekst som kan ses i shoppen ef kunderne.

Men så har jeg jo også en egen metatags title og metatags beskrivelse jeg udfylder.

Læser google så også teksten på det synlige varekort, eller læser den kun metabeskrivelsen? og det samme med varetitlen?

Håber i forstår spørgsmålet.

Tænker på om ikke man bare kan lave nogle kortere varetekster på den synlige, og måske lave en standard opsætning hvor jeg altid kun skal udfylde længde og materialer. - dette giver jo i princippet Duplicate Content, men betyder det så meget hvis man udfylder metabeskrivelsen med god lang tekst?

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 11:50

hej,

Google læser naturligvis dit varekort - Det du udfylder i metatag beskrivelse er den tekst du ønsker synlig i googles søgeresultat. Eks som i den markede tekst herunder - udfylder du ikke feltet så tager Google typisk de første linjer af din varebeskrivelse og bruger det i søgeresultatet.

Det giver ingen mening af smide en masse tekst i matabeskrivelsen, da Google kun læser de første 160 tegn (cirka) Men uanset om du udfylder denne eller ej, så læser Google teksten på dit varekort.

Håber det var svar.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:08

Ok, men vil det sige, at hvis jeg selv mener at den tekst som skrives på varekortet er god nok at vise i google søgeresultet er nok. Og er det så er spild af tid, også at skrive tekst i metabeskrivelsen?

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:18

I princippet ja - men det vil jeg da kraftigt fraråde dig at gøre, da du så lader Google bestemme, hvilken tekst der skal stå i søgeresultatet.
Det er jo i denne tekst, du skal skrive noget, der gør at kunden klikker på dit link fremfor konkurrenten.

Så udfyld (for Guds og din egen skyld) altid feltet med en god salgstekst.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:31

Jeg forsøger jo også at skrive en sælgende tekst på varekortet, så det er jo ok, den tager denne tekst. Er det så ok, bare at sætte den samme tekst i metabeskrivelsen, eller er det Duplicate Content? og en dum ide, da jeg jo i teorien bruger til på at lave 2 salgstekster.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:38

Nej det er en dum ide.. Skriv en unik tekst i feltet hver gang. Der er en grund til at feltet er der..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)