Hej alle aminoer! Som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig noget feedback på vores website. Den har været oppe og køre i lidt over et år, men det er først nu vi har haft tid til at arbejde videre på den. De nye ting på sitet er showcasen og bloggen. Jeg har valgt at opbygge siden, så den er så simpel og stilren som muligt og kun giver de mest nødvendige informationer. Jeg synes selv, at det fungerer meget godt, men enkelte jeg har snakket med, har savnet nogle småting, som bl.a. en reference-liste, hvor man kan se alle kunder vi har arbejdet for. En anden ting enkelte har savnet, er en fane eller lign, med noget mere information om vores virksomhed og hvem vi er. Jeg kan godt følge den idé, men jeg ved ikke hvor nødvendigt det er? Jeg har overvejet om vi skal lave videoen på startsiden om, så den fortæller lidt om hvem vi er, i stedet for at vise hvad vi kan. Hvad siger i til sitet og bloggen? Får den potentielle kunde nok information til at ville/kunne bestille en video? Ser frem til at høre fra jer gode aminoer! Med venlig hilsen Tobias Eberhard |
Er der slet ikke nogen der har noget feedback? :)