Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig noget feedback på vores website

Den har været oppe og køre i lidt over et år, men det er først nu vi har haft tid til at arbejde videre på den.

De nye ting på sitet er showcasen og bloggen.

Jeg har valgt at opbygge siden, så den er så simpel og stilren som muligt og kun giver de mest nødvendige informationer. Jeg synes selv, at det fungerer meget godt, men enkelte jeg har snakket med, har savnet nogle småting, som bl.a. en reference-liste, hvor man kan se alle kunder vi har arbejdet for.

En anden ting enkelte har savnet, er en fane eller lign, med noget mere information om vores virksomhed og hvem vi er. Jeg kan godt følge den idé, men jeg ved ikke hvor nødvendigt det er?

Jeg har overvejet om vi skal lave videoen på startsiden om, så den fortæller lidt om hvem vi er, i stedet for at vise hvad vi kan.   

Hvad siger i til sitet og bloggen? Får den potentielle kunde nok information til at ville/kunne bestille en video?

Ser frem til at høre fra jer gode aminoer!

Med venlig hilsen

Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:12

Er der slet ikke nogen der har noget feedback? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Jeg kunne ikke lade værd med lige at kigge ;)

Det første jeg faldt over var at en video startede automatisk samme øjeblik jeg åbnede siden, og ren refleks så lukker jeg ALTID sider der automatisk spiller musik eller video uden jeg selv har trykkede på noget.

Dbh Brian

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:20

Jeg kan kun give dig ret. Siden er enkelt, overskuelig, og lige i skabet efter min mening. Dog, som du også selv skriver, kunne det være rart med lidt mere info om jer der står bag firmaet, og måske en video om hvordan en optagelse finder sted. Jeg kunne finde en timepris, men det kunne også være brugbart med en pris på hvad en 2 minutters video koster fra. Det er jo svært at vide for kunden hvor mange timer der ligger bag. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 12:38

Hej Tobias

Google kan godt lide tekst så jeg ville lave mere beskrivelse af hvem I er og hvad I kan på forsiden. Og lad vær med at lade videoen starte af sig selv. Hvis man har fanget læserens interesse så lad brugeren selv trykke på "Play".

Mvh

Bengt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:52

Hej alle sammen!

Tak for jeres yderst brugbare feedback! 

Jeg kan godt se hvad i mener med at det kan være irriterende, når en video starter med at spille af sig selv. Det får jeg lige fixet!

mht. til info omkring os og virksomheden. Vi havde tænkt på at opdatere videoen på startsiden, så den bliver mere personlig og sætter et bedre billede på hvem vi er og hvorfor man skal vælge os.

Hej Bengt

Jeg vil helst holde startsiden så simpel som muligt, så det er derfor vi har valgt at holde den tekstfri. Derfor har vi startet bloggen, så vi kan få noget mere tekstindhold på siden. 

Hej Kent

Det er også en rigtig god idé at uddybe priser og havd det normalt koster. I første omgang bliver det bare med tekst og senere hen måske med videoeksempler.  

Igen vil jeg sige mange tak for jeres feedback!

Med venlig hilsen

Tobias Eberhard

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 12:24

Det er en fin side i har jer der :) 

Jeg har egentlig ikke noget imod videoen på forsiden som den er nu, men lidt "behind the scenes" action ville kun gøre den bedre.

Og så synes jeg at når i nu har en blog så skal der linkes til den fra menuen!

God dag :)

Jeppe

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 17:03

Hej Tobias,

Jeg synes hjemmesiden indeholder det den skal. Ingen grund til at flyde mere på. Hvis der skulle lidt mere info på ville jeg vælge at lave en simpel side med et eksempel på en videoproduktion (hvilke opgaver udfører i og til hvilke priser). Det kunne give en lidt bedre forståelse af hvad det skal koste at lave en video hos jer.

Jeg kunne forestille mig, at der er mange, der vælger at ringe til jer for at spørge ind til de behov de nu måtte have - i så fald kunne i lave en "splash", der er gennemgående (synlig på alle sider) med telefonnummer og evt. træffetider.

Det kan være jeg giver dig et kald på et senere tidspunkt ang. videoproduktion ;)

God fornøjelse med opdateringen.

/Bobby

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:55

Hej Bobby!

Jeg er netop igang med et blogindlæg som svarer på netop alt det. 

Angående synlige konktaktoplysninger. Vi har alle kontaktoplysninger i buden af alle sider, men ved ikke om det er tydeligt nok? Hvad tænker du at man ellers kunne gøre? 

Fedt nok! Jeg ser frem til at høre fra dig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 16:21

Cool - det er også en god måde at gøre det på.

Det må være op til jer at vurdere om der skal gøres mere ud af kontakt info. Det er jeres primære Call To Action, så der sker nok ikke noget ved at prøve det.

/Bobby

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)