Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bankgaranti

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er igang med at projekt, og jeg har fundet en leverandør som ønsker at levere til mig.
De har fortalt mig at da jeg er et nystartet firma skal de bruge en for for garanti.

De skriver:
Vi skal på en eller anden måde have noget sikkerhed så du kan få kredit og ordrerne kører igennem.

Det bedste ville være en bankgaranti.

Mit problem er så, at jeg ikke kan få noget garanti fra banken. Så jeg er lidt på bar bund med andre ideér og håber lidt derfor der er nogen der kan hjælpe mig :)

Dbh Mads

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 10:00

Jeg betaler altid forud, så der ikke er brug for kredit.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 10:15

Patrick Bay:
Jeg betaler altid forud, så der ikke er brug for kredit.

Forudbetaling af hele eller dele af beløbet kunne være en mulighed. Men er der tale om store beløb skal man jo stadig være opmærksom på at man løber en risiko for at tabe alle penge såfrem leverandøren går konkurs.

Ravn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:18

Det ville også godt være muligt for mig, men jeg har kun 5000 kr til rådighed lige pt. mange penge er gået på webshoppen betalingsaftaler o.lign. og ved jeg kun har 5000 kr, så er det en realitet at jeg måske ikke kan levere, hvis der bliver solgt meget inden for kort tid.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:40

Ravn:

Forudbetaling af hele eller dele af beløbet kunne være en mulighed. Men er der tale om store beløb skal man jo stadig være opmærksom på at man løber en risiko for at tabe alle penge såfrem leverandøren går konkurs.

Er det så muligt at forudbetale lidt, hvorefter man så har "kredit" på det man har forudbetalt? Det er nemlig dropshipping jeg skal benytte mig af.
Risikoen for konkurs er meget meget lille lige i øjeblikket, i hvertfald min leverandør.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 10:47

Mads Andersen:
Er det så muligt at forudbetale lidt, hvorefter man så har "kredit" på det man har forudbetalt?

Det har vi da ikke nogen mulighed for at svare dig på!  Du må jo forhøre dig hos din levrandør hvad de siger til den løsning. 

Med hensyn til konkurs bør man altid tage risikoen i betragtning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)