Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man gøre for at få sin hjemmeside bredt ud til mange når man ikke har en formue at bruge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Brugte Musikinstrumenter Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i flere år lavet hjemmesider på hobbyplan både til mig selv og til andre. Ligesom så mange andre sikkert har opdaget er det ikke det at lave dem der er det svære. Det er det at få besøgene på sin hjemmeside der er den store udfordring. Det er ikke noget problem at få besøgende, hvis man har mange penge at bruge på sin hjemmeside i form af Adwords med mere.

Jeg kender til søgeptimering i form af meta tags, titel, headers og alt det der man kan gøre for sin egen side. Men alt dette nytter ikke meget, hvis ikke der kommer besøgende på siden alligevel.

En af de ting jeg godt kunne tænke mig nogle tips til er backlinks. Hvis man ikke gør det de rigtige steder bliver man let blacklistet eller anmeldt på forums mv.. Hvordan finder jeg ud af hvor det rigtige sted for mine backlinks er.

En anden viden jeg godt kunne bruge er om affiliate marketing. Hvis ikke ens hjemmeside er en webshop der giver et eller andet beløb pr. kunde der køber pga. en affiliate, så er det svært at gøre affiliatens værdi op i penge/provision. Er der et alternativ eller en anden måde at bruge affiliate marketing på?

Det var alt for nu.

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 23:39

Jeg har samme problem :) Følger lige med.

Fra Bø i Telemark
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:20

Jeg læser også med...:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 04:09

Well... Nu er dit navn Brugte Musikinstrumenter... Er det dét din side handler om? For så vil jeg mene der er rigtig GOD grund til at optimere din side til Google. Du har en niche, som der nok ikke er så hård konkurrence på.

Backlinks virker måske for dig, men det kræver at der er noget at linke tilbage til - godt indhold er vejen frem. Meget godt indhold er endnu bedre.

Affiliate marketing kan du bruge hvis du ved hvad du laver, o gerne vil samle nogle udvalgte niche produkter som du vil skrive noget information om.

Men ud over det, så kigger jeg også med :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:51

Jeg er slet ikke enig i, at det ikke nytter at lave SEO hvis du ingen besøgende har!!!
Det du laver SEO for, er da netop for få flere besøgende - såfremt det laves rigtigt!!!!
Du kunne jo starte med at smide dit link i dine indlæg?!

Derudover skal du vurderer hvor stort dit marked er? Du får ikke 1000 besøgende on dagen hvis dit marked kun er til 100..

Tid til organisk vækst og tålmodighed er svær - også for mig selv, det kender jeg alt for godt.
Arbejd med din side konstant og smid tid oveni..
Det lyder mest som om at du søger et hurtigt fix "og så kører det bare derudaf"
- finder du det fix og virker det, så sig det lige ;-)

Men gode ideer til billig markedsføring, er jeg også med på en lytter til :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)