Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside koncept i opstartfasen mangler partner med kompetencer for programmering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer,

Jeg skal bruge en partner, som er skarp i programmering i wp..

 

Som set på min flotte tegning, skal der bland andet laves denne søgemaskine.

Jeg har brug for dig, hvis du gerne vil vente med at tjene penge til om et år, men så måske også tjene mange af dem?

Hjemmeside kan ses på http://bedom-restaurant.dk/  (kommende navn "starfood.dk")

Konceptet:

Jeg vil lave en side, hvor forbrugere nemt kan gå ind og finde den bedste restaurant i nærheden af dem. Men også kan gå ind og skrive anmeldelser af restauranter.

Jeg giver flere informationer når vi har et partnerskab, jeg har mange idéer til hvordan det skal laves. Men jeg mangler en partner som kan programmere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, hvis du har tiden og lysten

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Der har for tiden været mange af disse tråde, hvor nogen med en god ide søger en partner til programmering og tilbyder dem ejerandele af virksomheden.

Og glem nu det her med, at man kan tjene mange penge når det kører - det er for useriøst, da der ingen garanti er, hvorfor en programmør sætter meget mere på spil ved at skulle arbejde gratis i et år.

Det er også ganske fint kun at tilbyde ejerandel, men synes du skal skrive hvad du tilbyder - hvad kan du - hvad investerer du (penge og tid) eller kommer du blot med ideen som ikke er ny?

Jeg tror det vil gøre, at flere vil kunne finde ud af om det er noget for dem.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Jeg kan ikke rigtigt se hvad dit indlæg gavner min søgen efter en partner?

Du må selvfølgelig gerne give mit kritik, som kan hjælpe med med at finde en partner..

At du syntes der er for mange af disse tråde, skal du ikke klage til mig over. Du kan skrive til amino, at du gerne vil have lavet en partnersøger ligesom freelancer. I stedet for at brokke dig til mig :)

God dag

- Mads

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg kan relativt hurtigt hjælpe dig med opsætning af en hjemmeside i stil med http://buyme.dk/ 

Hvordan vil du differentiere dig i forhold til eksempelvis mangospot.dk?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at poste jobbet på f.eks. elance eller anden lign. side? Der findes mange WP programmører, som er rigtig billige.

Selve programmeringen er jo uhyre enkel, hvis den blot skal søge på postnumre som er LIG MED, dvs. alle som har postnr. XXXX. Hvis du vil til at koble noget radius på, skal du nok overveje at bruge Googles API'er - og så begynder det straks at blive lidt mere kompliceret.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at du giver én stjerne fordi det ikke lige passer dig - selvom jeg kommer med råd til, hvordan du kan prøve at skille dig ud og give informationer til en mulig seriøs partner. Dette er selvfølgelig på basis af, at du kun tilbyder ejerandele i virksomheden og ingen penge - hvilket det ser ud til.

Og jeg siger blot, at mange søger det samme som du gør og derfor ville jeg blot hjælpe dig med råd til, hvordan du kunne gøre dit opslag mere tiltrækkende, hvis du nu kom med en masse kvalifikationer.

Men skal da sørge fremover, at tale dig efter munden så jeg ikke får én stjerne igen :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke givet dig 1 stjerne?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det beklager jeg - troede det var dig, men fair nok :) Endnu engang undskyld og håber virkelig du finder en god partner til dit projekt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Det er helt i orden :)

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes noget som hedder YELP som er rigtig stort i USA og har det du nævner! Eller tæt på. Det er også kommet til DK og Der bedømmer man også restauranter osv.
De har også en app du kan tjekke ud.
Men ønsker dig alt Held og lykke med dit projekt og god vind.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)