Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor/konsulent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

 

Jeg er på udkig efter en mentor/konsulent som kan rådgive mig i mit firma, og som jeg kan trække på i en givende situation

Jeg ved ikke om der findes firmaer som kan hjælpe en, og hvis der gør hvad hedder sådan et firma ?

Jeg har selvfølgelig min revisor, men vil gerne finde som ikke er min revisor eller bankmand

Mvh. Lars

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har du tjekket med din kommune? Det er ofte de har en erhvervs afdeling, med tilknyttet konsulenter af den ene og anden slags...

Har selv haft meget positiv sparing med min kommune, hvor de gør meget for erhvervslivet og iværksættere.

 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan kontakte væksthus Sjælland. De har vækstfabrikker rundt omkring, jeg kan ikke huske om der er en i Maribo, men ellers er der en i sakskøbing, og der kan du få alverdens hjælp.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad det er du behøver hjælp til... men....

Hvis det er "sparring" eller rådgivning vil jeg ikke råde dig til at benytte kommunale muligheder.

De kommunale og statslige instanser er fine til at oplyse dig om regler/rettigheder, men har sjældent praktisk iværksættererfaring.

Så mit råd ville være at finde en med erfaring, der kan hjælpe. Mange er villige til at hjælpe for næsten ingen penge.

Men.. Pas på.... Konsulentbranchen er meget uigennemsigtig. Mange slår sig op på at de ved dit og dat...

Tendensen er jo at enormt mange starter konsulentvirksomheder fordi de mener de kan alverdens ting. Mit råd ville være at starte med at smide dem ud der ikke har succes i forretningslivet (Tjek regnskaber fra de virksomheder de er involveret i). Står det sløjt til, så hold fingrene væk. ;-)

Ellers synes jeg Amino er et udmærket redskab til "sparring", hvis man kan skille skæg fra snot!

Go røv! Og go weekend!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)