Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste online dynamisk banner program?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg faldt pladask for siden snackbanner.com igår, med hensyn til at lave reklamebannere i flash format. Det var ekstremt simpelt, men jeg synes til gengæld også at man får lov til at betale prisen for det. 

Det koster fra 16 dollars om måneden, og jeg tænkte derfor på, om der var nogen, som kendte nogle gode alternativer?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:45

Hej Simon,

Har du prøvet fiverr.com? Der er drenge og piger derinde der kan lave flash bannere til dig for $5? Kunne måske være en mulighed for dig?

- Thomas L.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:17

Jeg vil rekommandere at ikke bruge flash. For det første kræver flash plugin, hvilket gør siden langsommere at loade. Videre virker det ikke på f.eks. iPhone og iPad. Det er en døende trend.

Som alternativ vil jeg opfodre dig at lave nogle flotte slides til en javascript slider eller helt simpelt bruge statiske billeder. Om du er skal bruge flash vil jeg at du spørger dig selv: hvorfor? Hvad kan flash som du behøver?

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:40

Thomas Sjøgren:
Jeg vil rekommandere at ikke bruge flash. For det første kræver flash plugin, hvilket gør siden langsommere at loade. Videre virker det ikke på f.eks. iPhone og iPad. Det er en døende trend.

Som alternativ vil jeg opfodre dig at lave nogle flotte slides til en javascript slider eller helt simpelt bruge statiske billeder. Om du er skal bruge flash vil jeg at du spørger dig selv: hvorfor? Hvad kan flash som du behøver?

Enig, det vil jeg heller ikke anbefale og læg dertil at det er dårlig SEO.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:24

Uha hvad flash helt præcist kan, som jeg behøver ved jeg ikke. Jeg vidste bare ikke der var andre alternativer. 

Jeg omformulerer hermed spørgsmålet til "Bedste online dynamisk banner program?"

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 21:04

Nu er det din tråd Simon, men kunne det være relevant/ok at bede den/de venlige sjæle, der kender til produktion af banner, at kommentere hvor simpelt eller avanceret programmet er at anvende?.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:10

Jov, skriv da endelig, om det nogle vildt avancerede programmer der er tale om:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)