Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kick-ass / Whatever it takes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg elsker at læse gode iværksætterhistorier, og især de danske. Jeg har netop læst Kick-ass af Jesper Buch, og hvad var mere nærliggende end at tage den med til Spanien, og læse den der i fred og ro, og så komme hjem med fornyet energi og masser af iværksætter gejst.

Efter som du læser med her på Amino, formoder jeg at du er iværksætter eller på vej til at blive det, og så synes jeg du skal gøre dig selv den tjeneste at læse Kick-ass - Fra kælder til milliard, af Jesper Buch.

Jeg har skrevet lidt mere om den på http://www.larsbachmann.dk/whatever-it-fking-takes.html og der er også links til hvor du kan bestille bogen.

Har du allerede læst den, så lad mig høre hvad du synes om den?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:
Har du allerede læst den, så lad mig høre hvad du synes om den?

Jeg har læst den. Faktisk 2 gange, og jeg kaster mig nok snart over den igen :o)

Det er en vanvittigt inspirerende og motiverende bog, som jeg kun kan opfordre alle iværksættere til at kaste sig over.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. En rigtig god bog.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være ærlig, så fandt jeg den ikke særlig interessant. Dermed ikke sagt, at man ikke kan få noget ud af at læse den.
Den indeholder flere gode råd/guldkorn til iværksættere! Personligt vil jeg anbefale ''Vilje til succes'' af Lars-Christian Brask.

MVH

Frederik 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må bliver til denne uges weekendlæsning. Måske man kan ligge i haven hvis vejret holder Cool

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)