Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ønsker at outsource mødebookingen. Hvem kan det ?

HRsupport har en defineret målgruppe af emner (ca. 400) som ønskes kontaktet med henblik på møde. Vi har selv startet på opgaven og vores erfaring viser, at ca. 40 emner kan ringes igennem per dag.

En aftale om betaling pr. generede lead er interessant. 

Forventning ca. 5% møder

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er velkommen til at give mig et kald, så skal vi gerne komme med en fornuftig løsning på din opgave.

Du kan fange mig på tlf. 69 60 63 00

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10

Hej,

Jeg har med skiftende succes benyttet mig af www.call2day.dk. De har et no-cure-no-pay koncept, som jo passer godt til iværksættere. Pas dog på, at de ikke er FOR aggressive med at booke møder for hver en pris. Sørg for, at I har nogle klare aftaler for, hvilke kriterier der skal opfyldes, før der er tale om et kvalificeret møde. Jeg har også hørt godt om www.valeur.dk, men dem har jeg endnu ikke brugt personligt. Jeg overvejser dog at gøre med kampagne over for de nye danske kommuner.

Mvh

Henrik

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:32

Hej

Du maa ogsaa gerne give mig et kald eller skrive en mail til mig, saa kan vi maaske finde en loesning.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:35

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:27

Hej.

Som vores firmanavn Mødebooker ApS måske antyder, lever vi af at booke møder. Vi arbejder en del for konsulentvirksomheder som jeres med fornuftige resultater. Kontakt os gerne på tlf. 70207390, såfremt du måtte ønske yderligere info eller har spørgsmål.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:26

Jeg kunne godt have en god løsning - så hvis i ikke har fundet nogen, er du velkommen til at skrive en besked.

Fra Grenaa
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:19

Kommunikationsbureauet M4M har fornøjelsen at bruge Nordjysk Marketing. For os handler det ikke om en masse møder, men om kvaliteten heraf. Vi har opstillet nogle kriterier for, hvem vi vil besøge. Vi vil ikke bruge tid på, at køre til Sjælland. Hvis det viser sig på forhånd, at kunden kun er interesseret i at købe et visitkort.

Vi ønsker seriøse kunder, som enten bruger et reklamebureau. Påtænker sig at bruge et reklamebureau eller har et budget til et grafisk bureau.

Derfor får vi kun møder, hvor kunderne er indstillet på, at mødet handler om Dem og deres visuelle identitet.

Det klare Nordjysk Marketing til UG.

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 25. Sep 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:30
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)