Søger en bosiddende i Københavnsområdet. Arbejdet skal foregå hurtigst muligt, og senest i weekenden.
Projektet er en måde at lære børn og deres forældre om sund kost og hvordan man laver det, samtidig med at de bare bruger noget kvalitetstid med hinanden.
Skriv med pris.
Har samtidig brug for pris angivelse på webunivers for børn med spil, opskrifter og webshop.
Har arbejdet med at skrive business plan på uni. i et fag og tror squ da ikke du kan få en fornuftig plan klar til mandag, ihvertifald ikke min erfaring med det arbejde vi lagde i vores opgave, som endte til 7 tal.
Jeg tror at hvis du giver dem noget materiale som er halvfærdigt og sløset, så får du ikke din idé/koncept igennem. Er det ikke en mulighed, at snakke med dem og høre om du kan udsætte leveringen nogen dage, da du gerne vil sikre dig at du leverer materiale som lever op til din og deres kvalitet?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det er der desværre ikke rigtigt mulighed for. Han ville gerne have noget mandag, også selvom jeg har præsenteret det meste for ham allerede. Men det er derfor jeg sætter min lid til at finde en som vil hjælpe imod betaling.
Den skal være så stor og fyldestgørende som det er muligt at lave den til på mandag. Ved ikke helt med budgetter, men der skal nok laves en overordnet gennemgang.
Prislejet skal være rimeligt, men jeg ved ikke helt hvad folk er villige til at gøre det for?