Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver man en spille app ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle :)

det skal lige siges jeg er HELT ny i forummet her så undskyld hvis jeg har oprettet dette indlæg under en forkert kategori !!

jeg har en go' ide til en spilleapp, men har ingen som helst anelse om hvordan et sådan projek føres ud i livet..desværre ! mon der er nogen amino-brugere der tidligere har forsøgt sig med dette ?

nettet lyder det ikke som om det er særlig svært og lave sin egen app ?! det lyder bare næsten for godt til og være sandt at det skulle være så nemt..

 

håber på svar :)

venligst inge

 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du lave den til Android, Apple eller? 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ville starte med kun og lave til enten det ene eller det andet ! ved der er flere der henter apps via apple, men da det er billigere at få lanceret sit produkt igennem android kunne dette måske være en ide at starte med..

ærligt er jeg ikke nået så langt i mine overvejelser, selvom jeg dog er klar over platformen er forskellig og at man derfor er tvunget til og bestemme sig inden man kaster sig ud i noget som helst

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du noget til programmering? :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

bolet nielsen:
på nettet lyder det ikke som om det er særlig svært og lave sin egen app ?! det lyder bare næsten for godt til og være sandt at det skulle være så nemt..

Hvis man ved hvordan den skal laves så nej - men hvis man aldrig har stiftet bekendskab med programmering så er man på herrens mark. Men så kan man betale sig fra det hos dem der virkelig kan lave apps.

bolet nielsen:
jeg har en go' ide til en spilleapp, men har ingen som helst anelse om hvordan et sådan projek føres ud i livet..desværre ! mon der er nogen amino-brugere der tidligere har forsøgt sig med dette ?

Sæt dig ved et bord med en blyant og en blok papir. Sluk for telefon, tv og andet der kan forstyrre dig. Skriv alt ned du kan komme i tanke om til din app - du skal ikke tænke på om det er dyrt eller kan lade sig gøre - alle tanker kan bruges. Derefter skal du sorterer dem i om de er vigtige eller ej.

Du kan også tænke over hvordan den måske skal se ud.... 

Med det i hånden står du stærkere til når du skal finde en der kan lave din app.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

daniel - intet !! sorry to say..

det eneste jeg har er en ide :) heldigvis er jeg kommet lidt i kontakt med nogle rare mennesker her fra siden af der har tilbudt mig deres hjælp

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej niels

jeg synes sgu også næsten det lød for godt til og være sandt..og så er det jo som regel sådan det er he he men du kan tro jeg er godt i gang med og kradse ideerne ned :) hvad man dog ikke kan bruge en forlænget påskeferie til af nyttige ting 8)

 

Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Andriod

Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I made Hay Day

Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAngry

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)