Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsservice Kontorrengøring Snerydning - Find mine fejl

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har fået lavet nyt responsive designAktiv3.dk

Hvad synes i om designet ? Passer det til et firma som udfører ejendomsservice, kontorrengøring, trappevask og snerydning ? Er det troværdigt, eller for poppet ?

Jeg linker lige til nogle af undersiderne.

På den her underside om ejendomsservice har jeg lavet en prisoversigt, og det er generelt den underside som er mest færdig :

http://www.aktiv3.dk/ejendomsservice-koebenhavn/

og på de andre sider her mangler der stadig noget. Jeg overvejer at lave pristabeller på alle mine services sider, men vil gerne lige have jeres input inden jeg går alt for meget i gang.

http://www.aktiv3.dk/snerydning-koebenhavn/

http://www.aktiv3.dk/kontorrengoering-koebenhavn/

http://www.aktiv3.dk/trappevask-koebenhavn/

http://www.aktiv3.dk/vicevaertservice-koebenhavn/

Stavefejl, forbedringer af det grafiske og forbedring af seo modtages med kyshånd :)

Tak

Mvh

Jimi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Jimi,

Personligt synes jeg din gamle hjemmeside var bedre, synes den passede bedre til din virksomhed og synes at den nye er lidt kedelig. Det ligner ikke at det er en professionel designer der har lavet den, er det det? hvis ikke, vil jeg anbefale dig at få en professionel ind over som kan skabe den helt rigtige visuelle identitet på nettet.

Hvad er grunden til du ikke har valgt det samme design som før, eller noget der ligner? det var jo muligt at lave det responsivt, eller finde et tema som lignede det mere og som var responsivt.

Det er selvfølgelig ikke for at være negativ :) men det undre mig bare.

- Synes du skal se meget mere på hvordan du opsætter dine tekster, de ser rodet ud.
- Lav også meget gerne større overskrifter.
- Den blå overskriftsboks høre ikke rigtig hjemme på siderne, den er lidt tom og flyver derfor meget. Og den holder jo kun på en overskrift.
- Tænk over hvordan du placere billeder, så de på bedste vis bliver set og ikke mindst skubber til teksten så den ser flot ud.
- lær at bruge shortcodes for blandt andet kolonner, knapper, lister mf, da du på den måde kan skabe noget som er lidt bedre og mere brugervenligt.
- Husk der er forskel på linjeskift og afsnit, det ser meget ud som om at du mest bruger afsnit, hvilket efter min mening ikke er så læsevenligt og netop det der får det til at se rodet ud. bruger du en WYSIWYG editor, så skla du lære shift+enter at kende, denne laver linjeskift, mens enter laver nyt afsnit.

Det var lige hurtigt hvad jeg havde :)

MVH Kim 

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:19

Hej Kim,

1000 tak for feedback :)

Det er sjovt fordi jeg lavede også nogle små polls på det gamle design, og der var en ret massiv respons på at den var " for funky". Nogle kunne godt lide det, andre synes det virkede for utroværdigt. Og med min branches ry, og det segment jeg har, er det ikke det jeg har brug for at udstråle.

Et mere funky design passer selvfølgelig fint til en webdesigner, og mit eget er nok blevet en kende for kedeligt, måske. Jeg håber på nogle flere tilbagemeldinger.

Og ja jeg har selv customized templaten ( jeg er jo markedsførings-mand og vil hellere bruge pengene på markedsføring Smile ). Egentlig er jeg selv ret tilfreds, men ved også godt at flere øjne ser meget bedre på det.

Jeg vil helt klart tage dine råd til mig, og se om det lige løfter det hele lidt mere.

Igen 1000 tak Kim. Du er bare super flink :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Et mere funky design passer selvfølgelig fint til en webdesigner, og mit eget er nok blevet en kende for kedeligt, måske. Jeg håber på nogle flere tilbagemeldinger.

jo jo, men prøv at tage et kig på nogle af dine konkurrenter så vil du se at der er noget mere spil og funkyhed på de sites, og de virker efter min mening mere professionelle og tiltalende. Der findes også nogen i den anden grøft (direkte grimme), men ud over det synes jeg lidt du glemmer dit budskab med at i skåner miljøet, det kan man ikke se i det nuværende design som man kunne i det gamle. Det nuværende er så at sige meget klinisk. Ikke at der er noget i vejen med det, men kan ikke se miljøet nogen steder :)

Men held og lykke med dit nye site :)

Jimi Hove:
Igen 1000 tak Kim. Du er bare super flink :)
Det var så lidt, jeg prøver da:)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:57

Hej Jimi,

Jeg må give Kim ret - jeg synes også din gamle side var pænere og mere sigende for din forretning, men det er selvfølgeligt smag og behag.

Det den nye hjemmeside mangler er, at den skal se mere professionel ud. Når logoet f.eks. er lille og utydeligt, der er skæve linjeskift og det hele ikke ser spiselidt ud, så sender det dårlige signaler. Derudover er prispakkerne også meget store i forhold til resten af indholdet på siden.

Læsevenligheden på siden er heller ikke så god. Prøv at ret nogle af de ting som Kim nævner, men måske var det også en ide, at have en højre widget, så linjerne ikke blev så lange. Det ville gøre siden nemmere at læse.

Det ligner lidt for meget at hjemmesiden er "hjemmelavet", så måske du skulle gå efter et mere stilrent design med lidt spil ligesom den gamle. Så kommer du også udenom, at det ser "for funky" ud. Ejendomsservice er jo ikke den mest sexy-branchen, så et godt stilrent, kvalitets hjemmeside, tror jeg ville gå rent ind.

Håber du kan bruge mine inputs!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:09

Hej Martin ( og Kim )

Jeg kan i høj grad bruge jeres input. Og tak for det.

Ja jeg er nok havnet for meget ovre i den kedelige grøft, plus de forskellige andre ting i nævner.

Jeg får mig en designer indover, og slår noget op på Freelancer. Kim havde desværre for travlt, fandt jeg ud af, efter at have ringet til ham :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:37
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)