Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal mit næste skridt være?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu har jeg efterhånden snakket med gud og hver mand også en masse af jer her på Amino.

Jeg startede min webshop op for ca en måned siden og status er følgende:

Startede på SEO, men har nu fået et firma til at overtage, da der var alt for mange ting jeg ikke helt forstod. Og har lige fået installeret Analytics.

Har oprettet en facebookside og koblet den til min hjemmeside.

Har lavet en adwords konto for ca en uge siden, men har pt. underskud på det område (har sendt 3 pakker afsted via min adwordskampagne på 1 uge) Har egentlig ret mange klik, men folk forsvinder igen. Har både fået råd om at vente med Adwords, men andre siger at man skal igang med Adwords med det samme.

Nogle har nævn at jeg skal ændre min købsknap og at jeg skal tage imod internationale kort. Det med internationale kort er nok ikke en dum ide? 

Jeg overvejer at få hjælp til min Adwordskonto, men penge til SEO, penge til Adwords + klikpriser... Det hele løber jo op.

Hvad bør mit næste skridt være? Jeg har selv tænkt på markedsføring via, f.eks. sweetdeal og så har jeg overvejet at købe flere produkter hjem så jeg får et større sortiment, men ved ikke om det er noget der vil rykke?

Nogen der kan give mig et godt råd til hvad der vil være klogest at bruge pengene på?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:33

Jeg kunne godt tænke mig, at se din webshop, men kan ikke se noget link? Måske det er fordi jeg er på Amino på mobilen.

Kan du ikke skrive linket? :-)

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 09:35

Sebastian K. Sørensen:
Kan du ikke skrive linket? :-)

www.nordq.dk

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:50

Hej

Efter min bedste overbevisning er du i et markedets skarpeste og mest konkurrenceprægede segmenter. Derfor kan du ikke undvære søgeoptimering og annoncering. Lad være med at spare på markedsføringen - hvis folk ikke ved hvem og hvor de kan finde dig - så kan du ikke sælge varen.

Sweetdeal? Vil du ikke gerne have max profit?

Hvis du skal skabe trafik gratis (eller næsten gratis) kan du lave konkurrencer på FB/din hjemmeside. Du skal have mange flere likes derinde og konkurrencer er imo vejen frem. Det er det de andre børnebutikker gør. Du skal finde et passende interval for opdateringer og happenings og så skal du blive ved og ved og ved.

Jeg ville nok holde øje med en af de børnetøjsbutikker som jeg selv synes gør et gjord arbejde og gøre dem kunsten efter.

VH

Caroline

http://manse-film.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke forsøge dig med dealsider. Det er rigtig mange procenter du skal give i rabat før folk gider hive et kreditkort frem. Istedet vil jeg anbefale at du prøver affiliate istedet. Så får du andre til at eksponere din side, og du betaler kun når du har et salg.

Jeg vil anbefale at du prøver hos Partner-Ads, evt tage fat i Ken Schultz herinde fra. Han står bag Partner-Ads, så han kan sikkert godt få dig godt igang :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 10:05

Hej Christina

Din hjemmeside er da ok, men den signalere på på ingen måde kvalitetslegetøj eller er så lækker og indbydende at man absolut får lyst til at købe en masse produkter.  få lavet et miljø der inspirere folk til at købe de dejlige produkter.  Har du selv taget billederne af dine produkter ?

Udover det tror jeg du vil komme lagt med ofline reklame, hvor der er en del muligheder for at ramme din målgruppe.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:23

Hej Christina

Opstart af virksomhed tager tid og Adwords/SEO tager tid. Selv en Adwords ekspert siger det tager mere end 1 måneds tilpasning af søgeord og den søgetrend, der er indenfor hver branche før AdWords kampagner kører optimalt.

Jeg synes du skal bruge tid/penge på at kigge dybere på Analytics delen. Pt. bruger du penge på at sende trafik ind i webshoppen, men hvis navigeringen er dårlig, er svært finde indkøbskurven så hjælper det ikke at man køber en masse trafik fordi det konverterer ikke.

Her kan du i Analytics se:

- Hvor lang tid bliver de besøgende på hjemmesiden fra forskellige trafikkilder som de organiske og AdWords?

- Hvor mange sider kigger de på? Jo mere engageret og jo længere tid på siden, jo større mulighed for salg.  Hvis det tager 60 sekunder i effektiv tid at tilføje et produkt til indkøbskurven, gå gennem alle din købsproces trin til man modtager ordrebekræftelsen og du kan se i Analytics at gennemsnit tiden de besøgende bliver er 45 sekunder, så er der noget der skal optimeres.

Det kan enten være navigeringen - måske er der for mange kliks til et køb, Det kan være der er for mange trin i købsprocessen, Det kan være det er svært at finde indkøbskurven osv. Jo mere der irriterer, jo større sandsynlighed for at besøgende forlader siden igen.

- Hvis du ikke allerede har gjort det, så sæt en tragt op i Analytics på din købsproces. Dermed kan du se hvor mange der tilføjer et produkt til indkøbskurven til de i sidste ende trykker betal. Dermed kan du se hvilke trin hvor der er potentielt betalende kunder der falder fra. Hvis du kun benytter GLS som fragtmetode og mange foretrækker PostDanmark, kan du fx finde ud af dette.  Jeg satte en tragt op for en kunde og fandt hurtigt ud af at hun mistede halvdelen af kunderne i trinnet med valg af fragtmetode, fordi hun kun benyttede GLS.  Det tog mig 10 min at sætte op og hun fordoblede antallet af konverteringer ved at få denne indsigt.

- Så vil jeg også anbefale dig at vente med SEO indtil du ved hvilke søgeord, der er gode. Det kan godt være at der 1.000 søgninger hver måned efter "børnelegetøj" men hvis du har oplevet i AdWords at 'Køb træpuslespil online' var det konverterende søgeord og der er søgninger efter dette, skal du selvfølgelig søgemaskineoptimere mod dette istedet.

Hvis du ikke har sat tragt op i Analytics, så ring til mig imorgen så kan jeg gøre det for dig gratisSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 10:43

Jeg hægter mig på svaret lidt længere oppe. Hjemmesiden er fin og pæn, pænere end 80% af dine konkurrenters - men den har ikke det der sidste "pep" der skal til, hvis du skal tage kunder fra de store.

Jeg ville kigge design, funktionalitet og især produktbilleder igennem et par gange mere, og finpudse forsiden, så folk ikke kan lade være med at blive fristet :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 10:53

CarolineGR:
Hvis du skal skabe trafik gratis (eller næsten gratis) kan du lave konkurrencer på FB/din hjemmeside

Jeg har rigtig mange gode ideer til hvad jeg kan køre af kampagner og konkurrencer på min facebook, men det rykker ikke så meget med kun 25 likes. Har du nogle godt ideer til hvordan jeg får flere til at like min facebook?

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 10:56

Ravn:

Din hjemmeside er da ok, men den signalere på på ingen måde kvalitetslegetøj eller er så lækker og indbydende at man absolut får lyst til at købe en masse produkter.  få lavet et miljø der inspirere folk til at købe de dejlige produkter.  Har du selv taget billederne af dine produkter ?

Udover det tror jeg du vil komme lagt med ofline reklame, hvor der er en del muligheder for at ramme din målgruppe.

Det er jeg da ked af at høre. Vi har ellers arbejdet hårdt for at skabt et hyggeligt børneunivers. Billederne får jeg fra mine leverandører.

Ofline reklame? Kan du give nogle eksempler?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)