Hej! Nu har jeg efterhånden snakket med gud og hver mand også en masse af jer her på Amino. Jeg startede min webshop op for ca en måned siden og status er følgende: Startede på SEO, men har nu fået et firma til at overtage, da der var alt for mange ting jeg ikke helt forstod. Og har lige fået installeret Analytics. Har oprettet en facebookside og koblet den til min hjemmeside. Har lavet en adwords konto for ca en uge siden, men har pt. underskud på det område (har sendt 3 pakker afsted via min adwordskampagne på 1 uge) Har egentlig ret mange klik, men folk forsvinder igen. Har både fået råd om at vente med Adwords, men andre siger at man skal igang med Adwords med det samme. Nogle har nævn at jeg skal ændre min købsknap og at jeg skal tage imod internationale kort. Det med internationale kort er nok ikke en dum ide? Jeg overvejer at få hjælp til min Adwordskonto, men penge til SEO, penge til Adwords + klikpriser... Det hele løber jo op. Hvad bør mit næste skridt være? Jeg har selv tænkt på markedsføring via, f.eks. sweetdeal og så har jeg overvejet at købe flere produkter hjem så jeg får et større sortiment, men ved ikke om det er noget der vil rykke? Nogen der kan give mig et godt råd til hvad der vil være klogest at bruge pengene på? |
Jeg kunne godt tænke mig, at se din webshop, men kan ikke se noget link? Måske det er fordi jeg er på Amino på mobilen.
Kan du ikke skrive linket? :-)