Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal mit næste skridt være?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug dine ideer alligevel, vær aktiv og generer positiv omtale.

Som det er nu, kan jeg ikke engang finde dig derinde med de mest oplagte søgeord (NordQ, børn, legetøj), og det er selvfølgelig meget skidt.

Måske kan du alliere dig med en der har samme målgruppe, men sælger noget andet her til start - Så kan i sparre sammen og hjælpe hinanden med at holde siderne aktive - det virker rigtig godt her, og det er gratis :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:09

Tak for det gode råd!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du smider et link til din facebook-side, skal jeg nok smutte ind og kommentere et indlæg eller to - Jeg har mange venner med børn, måske er der nogen der ser siden - Og der er sikkert flere herinde, der kan lokkes til det samme :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 11:23

Hej

Vi har haft rigtig god erfaring med de forskellige deals sites- det kan kun anbefales.  

mvh

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:40

Janni Mikkelsen:
Hvis du smider et link til din facebook-side, skal jeg nok smutte ind og kommentere et indlæg eller to - Jeg har mange venner med børn, måske er der nogen der ser siden - Og der er sikkert flere herinde, der kan lokkes til det samme :)

TAAAKK! http://www.facebook.com/#!/nordq

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:41

Farvehandleren:
Vi har haft rigtig god erfaring med de forskellige deals sites- det kan kun anbefales.  

Tak for feedback. Det er godt at høre :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:42

Hej Christina

Jeg vil gerne byde ind med min mening om fx sweetdeals og andre deales som du burde overveje.

Altså først, Hvem er kunderne som handler igennem sweetdeals og lign:
Stort set alle som benytter sig af deals er folk som er dem som jager at få et produkt eller en ydelse til næsten ingen ting.
En anden ting er vigtig som er vigtig, hvor mange af de kunder køber et af dine produkter til 50 procent igennem en deal, bliver så en fast kunde efter? eller går kunden ud og finder den næste som sælger sine produkter til 50 procent næste gang de skal handle børnelegetøj.

Mine erfaringer med deals er fra frisør/kosmetolog branchen, hvor de næsten giver behandlingerne væk til ingen penge.
Problemer er så at de får pludseligt fx 200 bookinger hvor de ikke tjener noget på disse deals men i stedet fylder dagene helt ud så så de faste kunder som giver overskud ikke har mulighed for at få en tid.
Men det store problem er så, nu er de 200 personer blevet klippet, og nu skal de klippes igen på et tidspunkt, går de ind på deals og finder en ny til ingen penge hos en anden salon, eller går de ned til "dig" og betaler fuld pris?
Selvfølgelig falder er et par af som bliver faste kunder men resten går videre til den næste deal.

Så lige tilbage i dit tilfælge, Hvis laver en deal og får 200 pakke ordre på en dag, du tjener ikke rigtigt noget på de her ordre men:
- Kan du pakke dem alle alene?
- er du nød til at hyre en ungarbejder til at komme og pakke på livet løs sammen med dig og igen "tjene" endnu mindre på de deals som du i forvejen ikke rigtigt tjener noget på fordi nu skal du også betale mere løn til ungarbejderen.
- Kan du sikre at du ikke træder dine faste kunder over tæerne og gør dem sure og mister dem over at du måske ikke kan holde din normale hurtige leverings tid/ eller at du bliver boomet ned på telefonen og emails så de faste kunder ikke kan komme igennem.

Tilbage til hvad er så deals gode til for en forretning? To ting:
- Skaffe nye kunder, hvilket er utroligt svært da du skal yde en så fantastisk service og oplevelse så at en "nærig" kunde siger wow og får lyst til at betale fuld pris hos dig efter (hvis du kan lave en wow effekt så go for it, men må sige jeg ikke har set ret mange af dem)
- Hvis du nu har en fast medarbejder som står og klør sig i nakken flere timer i hverdag så kan deals være med til at give en lille indtjening du som kan bruge til at betale de timers løn medarbejderen står og kigger og ikke omsætter, i stedet for at selv at skulle betale fra din lomme.
- - Tip til overstående:
Dette koncept kan selvfølgelige også bruges hvis du fx ved at sidste år skete der ikke noget i påsken så sæt da en deals op i denne påske for at betale lager manden sin timeløn også virkelig arbejde hårdt og bruge den ekstra tid i har i påsken på et give disse nye deals kunder den wow effekt også kan det i sidste ende blive faste kunder, så kan det gå hen og blive en rigtig win win situation.
- - - Eksta tip til forrige tip
På deals kan du ofte sætte et max antal på, så hvis du ved i kan håndtere nu siger vi 300 ordre om ugen, men i regner med at påske ugen bliver til 200 ordre, jamen så lav da en deals på fx 50 stk som kun kan bestilles i den uge, så har i de 50 deals ordres med en ekstra lille indtjening til at dække mere af løn udgifterne, PLUS i har 50 ordres tid i til at give kunderne en wow effekt, fx. ring dem op og hør om alt er i orden og de har modtaget pakken og alt er som det skal være, skal noget byttes (ofte hvis nogen skal byttes så har de allerede taget fat i jer inden) også ønsk dem go påske.
^ sådan en service vil være med til at skifte dem om til at blive en fast kunde.

Du kan evt. spørger dine venner og bekendte om:
- Har de nogen sinde brugt en deals?
- Hvordan var oplevelsen, endte det med at de efterfølgende købte igen fra sammen sted men denne gang til fuld pris?
- - Hvis nej, hvorfor ikke, hvad skulle der til at for at de gerne ville blive fast kunde?
Herefter hør ind til dit område,
- Har du nogen siden brugt en deals på at købe børnelegetøj?
- Hvordan var oplevelsen, endte det med at de efterfølgende købte igen fra sammen sted men denne gang til fuld pris?
- - Hvis nej, hvorfor ikke, hvad skulle der til at for at de gerne ville blive fast kunde?

Anyways, håber ikke jeg har kedet dig ihjel med denne roman, og du kan bruge det.

Det er selvfølge min oplevelse af deals verden, og hvis der er andre som har oplevet andet vil jeg meget gerne høre om det.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:28

Christina Nordquist:

Det er jeg da ked af at høre. Vi har ellers arbejdet hårdt for at skabt et hyggeligt børneunivers. Billederne får jeg fra mine leverandører.

Ofline reklame? Kan du give nogle eksempler?

Personlig synes jeg nu ikke der er megat af det man kan kalde et børneunivers. produktfotos er generelt for kedelige og af for dårlig kvalitet, de virker ikke specialt indbydende.

Få en med forstand på visuel kommunikation til at hjælpe dig frem til et rigtigt univers hvor man bare bliver nødt til at købe dine unike vare ;)

Offline kommunikation kan være rigtigt mange ting, Her tænker jeg på annoncer i aviser, dame / mødre blade, busreklamer. Har du nogle helt unike produkter er der med sikkerhed en journalist der vil skrive om produktet.  Undersøg hvilke blade / aviser der rammer mødre med børn i din målgruppe. En helt anden mulighed kunne være af udstille på en forbrugermesse.

Mvh

Ravn

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:49

Nicky:
Jeg vil gerne byde ind med min mening om fx sweetdeals og andre deales som du burde overveje.

Jeg kan godt følge sdet du siger, men havde nu tænkt mig at sælge gavekort til halv pris. Ofte, så putter folk jo lidt ekstra i kurven når de handler med gavekort, men det kan da godt være det er en dårlig ide.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:54

Ravn:
Personlig synes jeg nu ikke der er megat af det man kan kalde et børneunivers. produktfotos er generelt for kedelige og af for dårlig kvalitet, de virker ikke specialt indbydende.

Ja, jeg skal have arbejdet med mine produktfotos. Det er ikke alle leverandørene jeg har kunne få gode billeder fra, men jeg må jo se om jeg kan trylle lidt. Jeg ved ikke om du har kigget på mine konkurrenters hjemmesider, men vi har prøvet at lægge os op af deres opbygning (dog med et andet design) da vi byggede hjemmesiden op. Hvad savner du for at man kan kalde det et børneunivers?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)