Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musikanlæg - søges råd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Da jeg laver forskellige events, spekulerer jeg om priser på et musikanlæg som skal være kræft nok til at spille en hal ud.

Er der nogen som kunne hjælpe? Det behøver ikke være den bedste mærke, man en som jeg kan være tilfreds med.

Tak på forhånd.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 08:49

Kig på DBA. Jeg har set prof anlæg som sælges forholdsvis billigt der. Det dyreste er en forstærker og mixerpult som nemt koster 15.000 brugt.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 08:54
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:58

Sørg for at høre anlægget i drift under de forhold, hvor du skal bruge det.
Der er stor forskel på, hvad der foregår i den hal, du skal spille op.
En drukfest larmer en del mere end et bankospil.

Hans 

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 09:03

Formosura:

Hej med jer,

Da jeg laver forskellige events, spekulerer jeg om priser på et musikanlæg som skal være kræft nok til at spille en hal ud.

Er der nogen som kunne hjælpe? Det behøver ikke være den bedste mærke, man en som jeg kan være tilfreds med.

Tak på forhånd.

Hej.
Her bliver du nødt til at være mere konkret i, hvad du spørger om og hvilke krav du stiller.
En hal er ikke bare en hal og anlæggets størrelse (og prisramme) afhænger bestemt også af hvilket lydniveau du ønsker at spille på.
Herudover er det ikke nemt at vide, "Hvad du kan være tilfreds med", når vi end ikke kender til de events du udfører.
Ikke desto mindre, vil jeg anbefale dig at gå ind på www.djz.dk og stille spørgsmålet derinde.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 09:04

Hans, anlægget vil blive brugt til dans events, hor der er almindelig mindst 200 mennesker på stedet.

Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 09:54

Kære Casper,

Derfor søger jeg råd. Jeg stiller ikke nogen krav, fordi jeg ikke kender for eks. højtallerenes specifikation. Jeg mener hvor mange watts det skal være osv.

Jeg vil godt, at jeg skal have en forstærker, ca. 4 højtallere, en mixer som kan have en indbygget modtager, trådløs mikrofon og cabler. Men hvor kraft skal disse aparater være?

Lydniveau - Jeg skal bruge det til fitness events, så skal lyden være høj nok for at deltagerne kan høre musikken som om de var på en diskotek og ej som om man havde en hovedtelefon på.

Hvad jeg er tilfreds med? Jeg ønsker bare nogle råd fra nogen der har forstand på musikanlæg, så kan jeg undersøge nærmere og tage en beslutning derfra.

Tak for anbefalding af djz hjemmeside, jeg vil kigge på den.

@Patrick, tak for forslaget. Jeg vil også kigge på dem.

Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)