Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker det på dig? (god eller dårlig idé)?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer,

Jeg er pt. igang med mit nye projekt, som jeg gerne vil have bliver stort. For at gøre det, har jeg luret nogle tricks af.

Jeg har derfor lavet som i kan se her:  http://bedom-restaurant.dk/  forsiden sådan. Når jeg så syntes at nu er siden klar, sender jeg en mail ud til alle dem som har tilmeldt sig.. Det handler om at jeg får så man ind på min side, som muligt fra dag ét..

Designet og alt det der, bliver slet ikke som det ses i linket..

Håber i vil smide jeres "holdning" til det...

Jeg undskylder for hvis det ikke er så vel formuleret det her, jeg har arbejdet på siden hele dagen. Så er lidt træt nu..

Skyd mig ned med jeg kritik!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:43

Det ser alt for simpelt ud. Få et lækkert design op, hvis du faktisk vil lokke folk til at klikke. 

Istedet for al den tekst - så fortæl med ganske få ord præcist hvad, der skal få folk til at tilmelde sig. 

Se aminos eget eksempel på, hvordan det skal gøres: http://www.amino.dk/hemmelighed/ 

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 00:49

Det skal være mere visuelt for at fange mig.
Og jeg sidder med indtrykket af, at jeg ville være den førse som tilmelder sig - altså, at der netop ikke er mange med, som du påpeger nødvendigheden af.

Det går selvfølgelig ikke, så du er nok nød til at ændre din appel til en mere reklameorienteret tekst :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:50

Altså..

Sådan som jeg har forstået det, så plejer man at lave en landing page lækker og indbydende, så kunderne/forbrugerne tænker:

"Hmm.. Siden er godt nok ikke færdig endnu. Men det ser da spændende ud, så jeg skriver mig lige op, så jeg får besked når de åbner op for siden."

Den følelse får jeg på ingen måde, når jeg kommer ind på din side. Jeg kan lige så godt være ærlig - jeg læste 2 linjer, og så gad jeg ikke mere. Der er intet der tiltaler mig på din side, og som bare vækker det mindste interesse i mig.

Det kan godt være, at du skriver:

Mads:

Designet og alt det der, bliver slet ikke som det ses i linket..

Men det er jo det kunderne/forbrugerne ser som det allerførste. Søgte jeg efter en side, og kom ind forbi din side, som var under opbygning og så sådan ud, så ville jeg ikke vende tilbage igen.

Du bliver nødt til at gøre din landing page indbydende, så folk gider skrive sig op!

Du kan evt. kigge her for at læse mere omkring: Landing page 

Held og lykke med projektet.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter jeres kritik, valgte jeg at lave det HELT om, i kan se det her 

Giv gerne jeres meninger til kende! Og tilmelde jer evt. mit nyhedsbrev!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 17:06

Syntes det ser rigtigt godt ud nu.

jeg har tilmeldt mig. 

Måske det med at man skal confirm email adresse, ikke er så godt, får folk det gjort ?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:35

Jeg elsker når folk faktisk tager god kritik til sig og gør noget ved det! Fedt! Og det er noget helt helt andet nu... og du har lige fået en subscriber mere. MEN... har da lige lidt input alligevel...

1. Hvorfor smider du ikke en boks direkte på siden, hvor man kan skrive sin email(og kun sin email)? Jo nemmere det er, desto flere tilmelder sig... Hvis du ikke har styr på hvordan man gør, så smid mig en PB med dit skype navn, så skal jeg forsøge at hjælpe dig. 

2. Hold dig til et sprog... Er teksten på dansk, så skal al tekst være på dansk. Også Days, Minutes etc.

3. Du kan jo godt lave det endnu federe... et fedt logo f.eks. :-)

Og som kommentar til det med at man skal bekræfte - det er standard på de fleste nyhedsbrevs systemer og sikrer at man ikke kan tilmelde andres email. Jeg tror ikke du kan slå det fra i f.eks. mailchimp som han bruger. Min erfaring er at de fleste faktisk bekræfter. 

Held og lykke med det!

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 17:40

hvis man får nyhedsbrevmodtager der bekræfter en mail før de modtager nyhedsbrevet, er de også mere loyale over for en, så det kun en fordel at gøre det på den måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Du forventer meget af de besøgende. De skal købe idéen. Og de skal skabe alt indholdet for dig.

Jeg har som gastronomiinteresseret læser ikke lyst til at deltage umiddelbart.

De sites, der har forsøgt sig med samme model, er løbet ind i massive problemer med falske anmeldelser/vurderinger, og det er mit indtryk, at meget få restaurantgæster stoler på dem, i hvert fald i det øvre segment.

Men gi' det et skud & se, hvad der sker.

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:44

Hej Kasper,

Ja, der har været en del fusk, på trustpilot?

Men jeg løfter lige sløret lidt nu.. Man opretter en anmeldelse ved at logge ind på sin facebook, jeg tror ikke at særligt mange snyder, når det foregår med facebook.

Så skal de restauranter, der kommer på siden oprette en virksomhedsprofil, som indebærer at de ikke kan skrive nogen anmeldelser.

Jeg tror 100% på det her koncept! :)

Kom gerne med idéer til siden, evt. smid nogle fede temaer til wordpress!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)