Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Gmail Sucks !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Gmail har tvunget mig ud i deres nye trælse maade at skrive mails paa. En pop up vindue kommer frem.

Jeg kan ikke se hvordan jeg kan gaa tilbage til den gode gl gmail.

Kender du en loesning paa det ?

Mange tak

mvh

anders

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg blev ellers guidet igennem ændringerne. Mener der er en lille trekant nede i højre hjørne, hvor du kan ændre det til det gamle udsende.

Mvh
Jesper

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:03

Jesper B.:

Jeg blev ellers guidet igennem ændringerne. Mener der er en lille trekant nede i højre hjørne, hvor du kan ændre det til det gamle udsende.

Mvh
Jesper

hej, ja der fandt jeg den tak. Tilbage til den originale skriveoplevelse men jeg kan se at de skriver at det kun er midlertidigt. Det det er dælme godt nok træls

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:05

Lige nu dette emne er oppe omkring e-mails - er der så nogle der ved hvordan man skifter tilbage til Hotmails gamle look i stedet for deres nye "Outlook" (Hotmail)?

Jeg kan slet ikke navigere rundt i det, og synes faktisk at det er blevet værre end det gamle.

Mvh
Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59

Jeg plejer som regel altid at grine over disse indlæg :) 
Altså bestemt ikke håneligt, men jeg tænker tit over mine gamle forældre og deres tekniske kunnen.

Min far troede, at Gul&Gratis var lukket efter de fik skiftet design her for et par uger siden......
Facebook skiftede deres gamle profil ud med den "nye" (over et år gamle) timeline.

Jeg kan huske, hvor meget brok der var over Facebooks ændring, men al brokken er forsvundet nu ... folk har vænnet sig til det nye :)

- - - - - -

Så mit forslag er, at tage tingene med et gran salt, og vænne sig til ting man alligevel ikke kan ændre på :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Skrevet kl. 00:55

Vigan, jeg vil nu mene at jeg er forholdvis ung - og opvokset med en pc. Og jeg har trodsalt også med grafik at gøre.

Men nogle gange laver de bare så meget om at det ganske enkelt er umuligt at finde ud af Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59

Ja, det kan godt være du har ret, Louise (til dels). Smile

Men efter en måneds tid hvor du har lært alle de nye funktioner at kende, så vil du ikke ønske at gå tilbage til det gamle selv hvis du havde muligheden for det :P

Da jeg skiftede fra Win7 til Win8 tænkte jeg også: Shit! Efter to uger med tilvænning føltes det som om, at jeg altid har haft Win8..... :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Skrevet kl. 01:10

Har du prøvet det nye i Hotmail? Jeg vil gerne skifte tilbange om en måned, det er 100 % sikkert. For det er en forringelse - desværre.

- Så hvis der er nogle der ved om hvor/hvis man kan vælge det gamle layout i Hotmail (nu kaldet Outlook), må i endelig fortælle hvordan. Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:13

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19

Gita, jeg elsker mit nuværende Win8, det er simpelthen dejligt og hurtigt! :)

Louise, jeg tror ikke man kan få det tilbage :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)