Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé der har vundet i young Enterprise

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vi er gruppe mennesker der har fundet på en idé til transportbranchen.

Vi har vundet regionmesterskabet i vestsjælland ved Salgsmessen for fonden for entreprenørskab Young Enterprise

vi har også fået en 5plads på salgsmesse i Odensen ved young enterprise

vi vandt også Regionsmesterskabet i vestsjælland fonden for entrenørskab Young Entersprise.

Dommerene udtalt fin idé, der er tænkt på det praktiske.

Nu står vi og ikke kan komme viderer, da vi mangler noget kapital. Ved godt at vi kan søge på amino kapital, men 1000kr for en skrive til investorer er meget når man er på SU. så derfor skriver vi her

Vi er klar til at besvare spørgsmål men skriv en PM

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:40

Det mest oplagte er vel at lave et samarbejde med en af de større spillere i transportbranchen. De hjælper med at finansiere jeres idé, mod at de får billigere (måske gratis) adgang til produktet.

I kan også kigge på crowdfunding.

Hvad med at søge kapital igennem familie og venner, som en slags privat crowdfunding evt. med tilbagebetaling når/hvis projektet giver overskud.

Mvh Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke engang vil poste 1000 kr. i at skaffe kapital til dit projekt, så vil du det måske heller ikke nok :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:28

Jeg må give Mikkel Lauridsen ret.

Du omtaler jer som "vi".. Så hvis I er flere om det, og ikke kan skrabe 1.000 kr. sammen, så tror jeg heller ikke at I brænder nok for det.

Sorry to say.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 06:55

J. Løhde:

Jeg må give Mikkel Lauridsen ret.

Du omtaler jer som "vi".. Så hvis I er flere om det, og ikke kan skrabe 1.000 kr. sammen, så tror jeg heller ikke at I brænder nok for det.

Vi har faktisk postet op til flere penge i projektet. i forbindelse med at deltage i Young Enterprise. Det lyder også som om at mikkel og J.Løhde ikke rigtigt ved hvor lidt man få i SU.

Dem er med i Projektet er alle forsøgerer og på SU, så der 1000kr+moms faktisk en del penge. NU sidder vi ikke og beklager, vi fortæller bare hvordan verden ser ud.

Jeg skulle mene vi brænder mere for vores projekt end man sidder og tror.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 07:01

Jens Johansen:
Det mest oplagte er vel at lave et samarbejde med en af de større spillere i transportbranchen. De hjælper med at finansiere jeres idé, mod at de får billigere (måske gratis) adgang til produktet.

Det har vi faktisk snakket om, at gøre. her har vi snakket lidt om at kontakte Edi-soft.

Vi har også den tanke at så ved vi ikke om vi bliver sat af og ikke kan være med til at udvikle ideen, Nu kender vi ikke lige hvordan sådanne samarbejde vil løbe af tablen. Da det ikke er noget vi har prøvet før, men der kan man jo nok hente hjælpe forskellige steder.

Crowfunding har vi ikke hørt om før, men det er klart noget vi vil se nærmerer på.

Nu så vi nyhederne igår og den Idé Dansk erhverv med Iværksætter oblikationer var faktisk også en ide, men det er jo noget vi lige skal undersøge.

Men Jens Mange tak for dine indspark de luner og vi vil klart arbejde viderer med dem

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 07:49

Er selv på SU, og har selv deltaget i Young Enterprise med en virksomhed.

Så jo, jeg ved godt hvordan tingene hænger sammen. 

Hvis I brænder så meget for det, som du siger, så bør det ikke være noget problem for 3 eller 4 personer (eller hvor mange I nu er), hver især at indsamle henholdsvis 333 kr. eller 250 kr.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 07:52
Tag et kig på www.idepitch.dk

Jeg vil som de andre sige.
Vil man ikke ofre 1000-1200 kr. er man ikke seriøse nok.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)