Hej Amino! |
Jeg stopper allerede ved URL'en, hvordan skal nogen, nogensinde huske den? :D
Bagefter kan vi snakke design :-)
Hej Amino! |
www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
Jeg stopper allerede ved URL'en, hvordan skal nogen, nogensinde huske den? :D Bagefter kan vi snakke design :-) |
Hehe, som sagt er jeg under uddannelse, og det dér er min skoleserver. Hvorfor i alverden skulle jeg dog have brugt penge på noget, der egentlig bare først var tænkt som et template? ;) |
www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
Hej, |
Jeg kan godt lige hvordan siden ser ud. Der er dog en ting der er rigtigt irriterende: Processen ladder hele siden om så focus forsvinder fra det. Du kan bruge jQuery til at vise/skjule de forskellige tekster. Et andet tip er at ikke bruge en tom <h1> som du har for logo og alt er ikke noget attribut der kan bruges på en header. HTML og CSS kunne også godt trænge til at blivet kigget på. Men som sagt kan jeg rigtigt godt lige hvordan det ser ud og specielt din process linje. -Thomas |
Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.
Spm? Skriv.
Tusind tak for jeres svar allesammen! |
www.rowweb.dk
Din side er utrolig fed må jeg sige. Designet kan man godt se at der er blevet godt arbejdet på. Jeg kan rigtig godt lide det med processen ude i højre side. Jeg tror dog det ville være mere optimalt, hvis du gjorde så man ikke skal klikke før den skifter, men at den automatisk ændre tekst, når musen rykkes over et billede. |
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Jeg kan godt lide designet. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej Jens, |
www.rowweb.dk