Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside-design

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Her forleden begyndte jeg at arbejde på et template, og ja - pludselig blev det til en side om et fiktivt webbureau. Men det ene tog det andet, og jo længere jeg er kommet med det, desto mere begynder jeg at lege lidt med tanke om at starte noget selv. 

Det kodemæssige er jeg temmelig tryg ved, så nu ville jeg egentlig bare gerne have lidt feedback på design-delen, inden og HVIS jeg smider den ud til den brede befolkning :)

Kom MEGET gerne med fejl og mangler - og helst gerne i konstruktiv form ;)

P.s. skal ikke kunne sige, hvordan den p.t. lige ser ud i alle browsere, men det virker ihvertfald helt fint i Chrome.

www.rasmusr.wi6.sde.dk/com

M.v.h.
Rasmus 

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stopper allerede ved URL'en, hvordan skal nogen, nogensinde huske den? :D

Bagefter kan vi snakke design :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe, som sagt er jeg under uddannelse, og det dér er min skoleserver. Hvorfor i alverden skulle jeg dog have brugt penge på noget, der egentlig bare først var tænkt som et template? ;)

Så hvis du kan se bort fra det, indtil jeg lige får købt et domæne, så ville jeg være lykkelig :) 

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:02

Hej,

Du er sluppet ret godt fra det synes jeg. Den gule skrift er genial! Dog er footeren ekstremt høj på min telefon. Måske du skulle definere en fast højde i footeren?

- Thomas L

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:04

Jamen skam rigtigt flot. Nu skal du bare lære lidt SEO, så er den lige i skabet!

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:09

Jeg kan godt lige hvordan siden ser ud. Der er dog en ting der er rigtigt irriterende: Processen ladder hele siden om så focus forsvinder fra det. Du kan bruge jQuery til at vise/skjule de forskellige tekster.

Et andet tip er at ikke bruge en tom <h1> som du har for logo og alt er ikke noget attribut der kan bruges på en header.

HTML og CSS kunne også godt trænge til at blivet kigget på.

Men som sagt kan jeg rigtigt godt lige hvordan det ser ud og specielt din process linje.

-Thomas

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 18:20

Tusind tak for jeres svar allesammen!

Ja, jeg kan godt afsløre, at p.t. er sidens HTML, CSS og SEO en stor pærevælling. Jeg ved, at mange foretrækker en anden fremgangsmåde, men jeg har altid være ret glad for, at bruge tid på at rette tingene bagefter, når designet er helt på plads :) Jeg ved det lyder mærkeligt, og at det er anderledes hos de fleste andre, men af en eller anden uransagelig årsag, giver det mig faktisk et bedre overblik - selvfølgelig med fare for, at noget kommer til at påvirke hinanden. Men ja, det er nu engang min mærkelige måde at gøre det på :) Og jeg kan garantere for, at kodestrukturen nok skal blive en hel del optimeret i sidste ende.

Men jeg takker tusind gange for jeres feedback.

Jeg ved ikke lige hvad der sker med footeren på din telefon, for jeg har ellers en fast højde på, men det må jeg ligge kigge lidt på her senere.

Ja, det har du rent faktisk ret i, Thomas. Det er sgu ret irriterende. Det fikser jeg lige engang i morgen, for i aften står den vist på fodbold ;) 

www.rowweb.dk

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:34

Din side er utrolig fed må jeg sige. Designet kan man godt se at der er blevet godt arbejdet på. Jeg kan rigtig godt lide det med processen ude i højre side. Jeg tror dog det ville være mere optimalt, hvis du gjorde så man ikke skal klikke før den skifter, men at den automatisk ændre tekst, når musen rykkes over et billede.
Men som sagt mangler du en masse SEO, men du skriver jo selv at det kommer lidt senere i den arbejdsprocess :-) 

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 18:47

Jeg kan godt lide designet.
Du skal huske selv at kontrollere om den virker i alle browsere. Det er en af de ting du tilbyder, så skal du også selv have styr på det.
Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 18:51

Hej Jens,

Ja, hånden på hjertet har jeg ikke tjekket.. Endnu ;) Jeg er ret stor fan af http://www.browserstack.com/ til at teste f.eks. tilbage-kompatibelhed. Men det skal nok komme. Tusind tak for de pæne ord ellers :)

www.rowweb.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)