Du kan klikke på "Skjul bruger" funktionen ved at klikke på "mere" knappen. Jeg har et par gange overvejet det med trådstarter, men har ikke gjort det, for det kunne jo være han lige pludselig kunne byde ind med noget fornuftigt og brugbart. Men det er der ikke meget der tyder på, så nu får jeg endelig afprøvet den funktion. Så er jeg spændt på at se om den rent faktisk virker :o) OPDATERING: Det ser ikke ud til at den funktion virker. Men ideen er da god nok.. |
Kan man som mand donore andet end sæd og tjene på det?
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hmm, ja det er et godt spørgsmål. Ved det ikke men fortæl mig det gerne hvis du finder ud af det. |
Med alle de skøre tanker du går rundt med, så er et hurtigt forslag at, lægge et par jobs op på Jobzz.dk hvor du f.eks tilbyder ting som at, synge en fødelsesdagssang iført speedos og sølvpapirs hat :-) |
Wow!! Det havde jeg nu ikke forventet af jer gode iværksættere derude. Han stiller et spørgsmål om han kan tjene penge på donering, smider en kæk bemærkning indover, og med det samme skal det køres i sænk? Det er tilmed også i kategorien cafe og hygge, hvor det nok ikke ligefrem er meningen at det er de seriøse iværksætter spørgsmål. Har i overvejet at hans spørgsmål muligvis er noget han har tænkt over? Hvad er det i forsøger at gøre amino til? |
Mit svar var nu helt seriøst ment, på mit site kan man måske ikke donerer, men det er i kategorien, "jeg vil gerne tjen lidt penge på ting der ikke ikke kræver erfaring, uddannelse, markedsføring eller andet tungt". Hvis man gerne vil lave lidt ekstra lette penge, så er jobzz.dk ikke det værste sted at starte. |
Det er imponerende så meget interesse dine spørgsmål får hver eneste gang. Det er sjovt at se reaktioner fra folk som mister fatningen over noget så simpelt og ufarligt som de spørgsmål du stiller. Folk har godt af at få rusket fjerene lidt en gang i mellem, så bliv ved med at stille dine anderledes spørgsmål min ven! |