Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Vind på Sport

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tidligere skrevet en hel del indhold til andre menneskers websites, men nu har jeg kastet mig over at udvikle min egen hjemmeside.

I første omgang er min plan blot at få noget værdifuld erfaring med hjemmesideopbygning, så fokus er på det tekniske og i det hele taget, at få siden til at fungere og se nogenlunde ud.

Indholdet er indtil videre bare en lille konkurrence, jeg har kørende, mens jeg venter på at få den fantastiske idé, der gør det rigtig sjovt at opretholde en hjemmeside.

Hvis nogen har tid og lyst til at give en lille smule konstruktiv feedback, så er I meget velkomne til at kigge forbi Vind på Sport.

Venlig hilsen

Flemming Thorsen

P.s. siden er oprettet i Google Chrome og har desværre lidt problemer i Internet Explorer.

Fra Greve
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Ipals.dk Skrevet kl. 14:46

Hej fyt32

Fedt at du er givet dig i kast med hjemmesider, fortsæt den gode motivation. Lige umiddelbart synes jeg at din hjemmeside har for mange triste farver- (sort, grå osv.) og så er den meget ustruktureret. Dine undermapper ligger sjovt og så har du tingene oven i hinanden. Du har også en XML fejl på dine link hvor der står kommentarer og spilforslag. Og så lige noget til dit slogan/motto bagklogskaben ? tror at du har stavet forkert der eller...?

/www.ipals.dk (Markus)

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:31

Hej Markus

Mange tak for den hurtige feedback.

Har du mulighed for at uddybe, hvad du mener med, at undermapperne ligger sjovt?

Vh

Flemming

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)