Hvordan kan jeg få dette på min Google Plus profil? :) |
Alexander:Hvordan kan jeg få dette på min Google Plus profil? :)
Det kan du ikke ... :-)
dbh
Kenneth
Hvordan kan jeg få dette på min Google Plus profil? :) |
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Det kan du ikke ... :-) dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Jeg synes da ellers flere har det? Og set lidt på Google at det skulle være muligt? |
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Det er muligt hvis man har en "verificeret profil" http://laurelpapworth.com/how-to-add-custom-url-to-google-plus-g/ Ofte er det firmaer eller kendte personligheder |
@Søren Malling: Jeg tror ikke indlægget holder - men der sker jo selvfølgelig nyt hele tiden.... Det har tidligere (i en kortere periode) været muligt at få en såkaldt Vanity url på gplus, men det blev lukket igen. Lars Skjoldby har lige skrevet dette: http://www.webtuner.dk/google-plus/sadan-laver-du-en-google-plus-vanity-url dbh |
Godmorgen Kenneth :-)
Ting skifter hurtigt, men hvilken del tror du ikke holder? Siderne der linkes til er alle verificeret (det lille "hak" ved siden af firma navnet) så det virker plausibelt at man skal have en verificeret konto (hvad processen er, for at blive verificeret ved jeg intet om) |
Også god morgen til dig Søren Jeg mener, at det ikke bare er noget man sådan lige får, så let som det fremgår af artiklen. Som du også kan se af kommentarerne under artiklen. Derudover er der forskel på, om vi taler om personlige profiler eller om (firma-)sider. Processen for at blive verificeret er vist noget speget. Prøv at tjekke Thomas Rosenstand's strøm ... han forsøger at få Concept I's side verificeret - og det er vist ikke let. Heller ikke selv om man overholder de umiddelbare krav og retningslinjer. Men det kunne være fedt, hvis man snart kunne få sig en vanity gplus url ..... dbh |
Hej Kenneth, Tak for pegepinden i retning af Thomas Rosenstand og hans forsøg på en verificeret profil - den vil jeg følge med interesse :-) Nej, nemt tror jeg absolut ikke det er! Og er man ikke en etableret skribent eller anden form for kendis, tror jeg at det er ekstra svært. Pointen i linket var mest af alt en pejleretning i forhold til, hvordan det fungerer - men god pointe: Det er ikke så "dans på roser"-agtigt som det kan fremgå af artiklen. God dag til alle :-) |