Hej allesammen, Jeg ville blive super glad hvis i kunne hjælpe mig med at svare på vedhæftet spørgeskema, som omhandler "Nethandel af børnetøj" Jeg er igang med en Marketing uddandelse, og har brug for svar til nærmere analyse. |
Undskyld jeg siger det, men det var da et elendigt skema
1: Hvad er dit køn - og så skrev jeg mand - næh næh - ved afslutning vil den ha et tal - tallet for en mand kender jeg ikke - men jeg skrev 1 i stedet ud for køb, og den blev glad
2: Hvor gammel er dit barn/børn - jeg skrev først tal med og imellem og så bare tal med komma - næh næh, så jeg har kun et barn så - det accepterede den
Kender du butik lekids.dk Jeg svarede med hak i nej - næste spørgsmål: Hvad er din oplevelse af hjemmesiden Lekids.dk? - jeg svarede ikke, det er vanskeligt at ha en oplevelse af noget jeg ikke kender - og igen ved afslutning - du skal svare i feltet med X - og jeg måtte så skrive: gak at det kræver svar når jeg har sagt jeg ikke kender dem -og så kunne jeg afslutte skema så du har noget at læse.
Du må forbedre det skema hvis du skal regne med nogen gider hænge på vil jeg sige.
Held og lykke med det i alle fald