Hej alle interesserede Jeg er cand. ling. merc. studerende i kommunikation og så er jeg innovatør ,, jeg skal til at lancere en form kommunikatonsbureau med et lille twist, grundsætningen for virksomheden er - kommunikation kan mere end du tror - og produktet er kækt sagt --> billige fif, der skaber større indtjening og mindre udgifter. men inden jeg helt går i æteren, har jeg brug for lidt hjælp i form af 3-4 vidt forskellige virksomheder, som mener, at de kunne have behov for et tjek og løft af deres kommunikation og signalgivning til kunder, leverandører og evt. slutbrugere i form af alt fra websites, reklamer, salgsbreve, serviceniveau overfor slutbrugere, intern kommunikation, Kommunikation er mere end bare reklamer, websider og korrekturlæsning og PR, og - Når du ikke længere kan konkurrere på lommeregneren, er det den rigtige kommunikation, du vinder kunderne på. .... Jeg giver selvfølgelig den skriftlige analyse og dertilkommende forslag til udvikling til respektive analyserede virksomheder uden vederlag. Bare skriv en meddelse her på indlægget og forklar hvilken virksomhed du har, evt. med webadresser og andre infomuligheder. Samt evt. hvis du ved du har et problem med noget bestemt, der skal rettes op på, eller bare vil se om du kan gøre det bedre, Venter spændt på min første helt rigtige analyse MVH Anna C.
|
Hej Anna
Fantastisk tilbud. Håber du får nogle spændende referencer på baggrund af denne tråd.