Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service - mail pasning - prøv det gratis i dag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny service til iværksætter der drukner i mails

Har udviklet en ny service jeg vil teste af, inden jeg tager penge for det for at finjustere den og ikke mindst forbedre den. Servicen er i stil med telefonpasning, men bare mail pasning. Vi passer din mail for dig og sender kun mail videre til dig, når der er noget du skal forholde dig til med det samme. Ellers samler vi det du skal forholde dig til at svare om, i en mail som du får hver morgen eller aften, alt efter hvad du synes er bedst. Den måde kan du få listen over nye ordre og andet en gang om dagen, uden skulle tænke på selv at tjekke mail hele tiden, for at se om der skulle være kommet nogen.

Der vil være 100 % tavshedspligt hos dem som tjekker og svare mails og vi læres op i dit produkt, som ikke tager lang tid, uanset branche. Måden vi får kan se dine mails på, er de videresendes til vores mail (Det er her vi skal finjustere til en bedre løsning) og vi mailer tilbage til dig efter behov.

Som jeg skriver, skal hele ideen finjusteres og for at prøve at se om der er et marked for det, søger vi i første omgang 5 firmaer, der vil prøve det gratis. Senere vil vi gerne have flere som vil prøve det gratis, i takt med ideen udvikles. Har man først prøvet det gratis, bliver man ved med det, for altid og man kan altid sige nu vil man ikke mere.

Send gerne pb med spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:26

Af ren nysgerrighed: Sender i også svar på mails?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 01:27

Thomas:

Af ren nysgerrighed: Sender i også svar på mails?

det bestemmer man selv

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Av!

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 07:55
Hej David
Har læst din ide igennem og den holder altså ikke.
Jeg tror ikke der er mange der i deres gode mening vil give afkald på service og besvarelse af mails.
Det gælder netop om at kunne give kunden hurtigt og kvalificeret svar for at yde den optimale service overfor kunden og det kan man ikke ved at outsource.
Det gælder om at gøre noget ekstra for kunden.

Et andet issuu er vurderingen af vigtigheden af mails.
Man kan ikke lave et skabelon på dette område.
Hvad er vigtigt og hvad er ikke så vigtigt.
Der er jo dynamisk og kan variere hele tiden.
I bund og grund er det kun 'en selv som kan vurdere hvilke mails der er vigtige.

Men fint at tænke ud af boksen David.
Den pondus skal du have ;-)

De bedste hilsner
Ronni
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:58

Jeg tror heller ikke den holder, ikke som pendant til alm telefonpasning, men jeg tror den holder som kundeservicemails-service. Her kræver det dog at du er rigtigt godt inde i det produkt der sælges, og det kræver altså lidt.

Og så forstår jeg ikke helt din sidste linie, i det hele taget er jeg bange for at en der har formuleret sig så forholdvis dårlig som du har i dit indlæg, skal holde sig fra at foretage sig noget der har med tekster/skrivning at gøre.

Beklager den lidt hårde udmelding, det kan også være det bare lige er blevet et uheldigt indlæg :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:40

Hej David

Det lyder da som en udemærket service. Ved ikke helt, hvordan man skulle prissætte, men det har du jo nok en idé om. Personligt ville jeg være lidt nervøs for, om jeg gik glip af noget, som jeg skulle have brugt. Den nødvendige dialog alene ville nok gøre din service lige dyr nok, hvis du vil tjene penge på det.

Men: prøv det af!

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:05

Var lige omkring hjemmesiden....

Få lige nogen til at læse korrektur på den side.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:18

Som jeg læser Davids indlæg så besvarer han ikke som udgangspunkt de mail der kommer ind, men laver en finsortering af indgående e-mail, så kan man ikke lide spamfilter mm. så kan man blot benytte denne service eller hvis man har deltidsjob, så han måske sende haste mails videre, så de får svar får man kommer hjem fra arbejde mm.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:29

At håndtere andres mail er altså noget af en mundfuld.
Jeg ville aldrig overlade (hverken private eller) firmarelaterede mails til andre, som ikke havde indgående kendskab til firmaet.

Hvordan skal en udefrakommende kunne skelne mellem mails der skal tages alvorligt og spam/reklame?

En mail, der umiddelbart ligner reklame/spam kan faktisk godt indeholde en forespørgsel på en ydelse - måske af afgørende karakter for firmaet.

Jeg ville aldrig overlade noget så vitalt til nogen udenfor firmaet.

Der er pokker til forskel på at besvare et firmas telefoner, tage mod besked, aftale et møde, og videregive oplysningerne - og så på at vurdere hvilke mails der er vigtige!

Drop den ide - du kunne i værste fald ende med et sagsanlæg for at have skadet firmaet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)