Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lockout af lærer -> lockin af foredragsholderer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Fra  Workheart Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har bidt mærke i at der er en del opmærksomhed omkring hvordan man starter som foredragsholder her på sitet - eller 'en del', jeg har i hvert fald bidt mærke i nogen interesse og vil derfor dele denne idé med jer.

Grundet lockouten, må skolerne aflyse det meste undervisning. Da lockouten kommer til at berøre timetallet, skal ekstra-lektioner tilbydes på et andet tidspunkt. Særligt for afgangseleverne, kan det ende med at blive noget rod, da ekstra timerne skal tilbydes inden de forlader folkeskolen til sommer - derfor har skolelederne incitament for at invitere eksterne oplægsholdere ind til fælles arrangementer, såfremt det er fag-specifikt ('dans-en-farve' vil næppe blive vel modtaget)  

Så hvis du alligevel er ved at tage tilløb til at komme ud og holde foredrag, kunne et fornuftigt sted at starte, være ved at tilpasse dit materiale et 9.10.klasses publikum - det vil det næppe blive forringet af, tvært imod, hvis du ikke kan gøre dig forståelig og interessant for en hormonforstyret 15.årig knægt - fanger du alligevel aldrig opmærksomheden hos 100 CEO's efter frokost pausen ;)

Bum - så er du igang! 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilian:
derfor har skolelederne incitament for at invitere eksterne oplægsholdere ind til fælles arrangementer, såfremt det er fag-specifikt

Mon? Jeg gætter på, at det i mange skolers afgangsklasser primært hedder repetition af eksamensstoffet. Dvs noget inden for de undervisningsplaner, der nu engang er grundlag for eksamen.

Men man kunne jo starte som lektiehjælper :-)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilian:
Bum - så er du igang! 

Fin idé med potentiale.

Jeg tror ikke der er de store penge i det - i og med, at skolerne ikke lige har mulighed for at betale med ret meget mere end: "Tak for hjælpen"

Men har man en lille foredragsholder i maven, der venter på at springe ud, så er det da en mulighed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)