Hej. Nu snakker vi hvad som der kan være galt med designet. Man vælger jo selv et gratisdesign, men man kan altid betale sig fra at få lavet sit eget design, som koster en 2500-3000kr.
Kvaliteten er CMS systemet Joomla, hvilket er et af de (efter min mening) mest professionelle ting man kan bruge, med uanede muligheder. Gæstebog, forum og over 1000andre muligheder, som er gratis at bruge.
Og ang. validering. Man skal huske, at de fejl ofte intet har at sige. Siderne afvikles fint. Valideringen er efter min erfaring, tit noget man kan kaste langt væk, vi kaldte det flueknepperi i millitæret. Det er klart, er man et stort firma, der tjener milliarder om året, så kan man måske ansætte sin egen IT mand som kan kode et system, men som privat, eller mindre stor virksomhed, er dette længe perfekt. Og det gode er, at folk selv kan vedligeholde Joomla osv. Man kan også altid købe sig til et design hvis ens ide, fx. webbutik går godt.
Jeg syntes der er mange firmaer og enkeltpersoner der tjener kassen på hjemmesider osv. Jeg skal ikke tjene kassen, jeg nyder dette arbejde i min fritid, og jeg har pt. 3 sider jeg arbejder på, og hjælper med at lære Joomla, der er yderst tilfred med det de har fået.