Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo Tilbud!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære amino'er

Jeg mangler lidt arbejde, og har derfor lavet et godt tilbud til jer, som i kan se på billedet herunder. Det er også i sammenhæng med at min portofolio site snart vil være oppe (den er dog ikke klar endnu, men kan inden så længe ses her)

Skriv et svar hvis du er interesseret og jeg vil sende dig en PB :-)

Venlig Hilsen 

Nicolai Jensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Øh, jeg vover pelsen og stiller hermed et kæmpe spørgsmålstegn ved din statement: "...bortset fra Vector".

Say what? Et logo bør dælme kunne leveres som vektor, ellers er din tid i branchen kort.
Bare et venligt skulderklap herfra. Dine logoer ser jo som sådan fornuftige ud, meeeen.. Ingen vektor..?

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, dine logos ser fine ud men jeg er også af den opfattelse at du burde levere i vector - men held og lykke med salget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej drenge

Jeg er opmærksom på at det er meget vigtigt at kunne levere i vector grafik. Jeg har desværre kun licens til Photoshop, og har ikke lige p.t pengene til at investere i AI. Jeg oplyser det bare for at være ærlig, sådan at kunden ikke bliver skuffet, ved først at finde ud af det efter at han har kontaktet mig. 

Jeg laver mine designs i meget store størrelser, sådan at kunden kan få det på det meste også endda på bilen. Mine logo's bliver lavet sådan at de godt kan blive op til 1.8 meter i længde uden at miste kvalitet :-) 

Tak for jeres respons

Vh.

Nicolai Jensen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Korrekt at et logo skal udføres i vektor.

Jeg vil dog tage hatten af for at du indrømmer det i dit tilbud. Mange vil undlade at sige det eller bare "glemme det".

Held og lykke med salget :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Juul Jensen:
Jeg er opmærksom på at det er meget vigtigt at kunne levere i vector grafik. Jeg har desværre kun licens til Photoshop, og har ikke lige p.t pengene til at investere i AI.

Måske du skulle overveje at vente med at tilbyde dette til du har pengene til at levere det som det faktisk er bedst, i stedet kan du jo uden problemer levere webdesigns samt grafik til web .... bare mine 5 cent .... selv om du infomere om det og er ærlig, er der mange "kunder" hvor VECTOR er et fremmedord, disse vil du måske få en masse bøvl med på trods af din udmelding ...

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Juul Jensen:
og har ikke lige p.t pengene til at investere i AI

Nu er det heller ikke alle vector programmer som koster penge, Inkscape er gratis, og er et fornuftigt program. 

- Men vil til hver en tid anbefale AI, det er pengene værd! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre i tråden. Logoer skal leveres i vektorformat. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Bergholt:
Enig med de andre i tråden. Logoer skal leveres i vektorformat. 

Naturligvis. Smile

Hvis du kun vil arbejde i Photoshop kan du, som en anden i tråden foreslog, jo altid starte med designs af websider, webbannere, plakater, flyers mv.

...og altså kun ment som et venligt skulderklap med håb om, at du får en god start på din karriere :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)