Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Odesk.com eller Elance.com - hvad har I bedst erfaring med

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoner. Jeg og en kammerat står foran at skulle ha udviklet en App og vil i den forbindelse høre hvilken af ovennævnte sider I har haft de bedste erfaringer med?

Er de to sider stort set ens, og er det måske de samme som laver opgaver på begge sider.?? Lad mig endelig høre.

Ha en dejlig dag.

Vh

 

hastoft

Blogger på www.stomien.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have benyttet mig af freelancere paa odesk, saa foeler jeg mig mest tryg ved elance. Jeg synes bare det virker mere proffesionelt. Det var ogsaa grunden til at jeg valgte at benytte mig af Elance frem for Odesk.

mvh.
Kenneth

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Elance:

  • Bedst til større opgaver
  • Nemmere at finde rundt i
Odesk:
  • Bedst til små og billige opgaver
  • Elendigt at finde rundt i
  • God faktureringsproces / OK bilag
  • Flest der byder

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig været inde på Odesk, så jeg kan ikke være behjælpelig med en sammenligning, men jeg har rigtigt god erfaring med Elance. Jeg har haft to opgaver i udbud her i 2013, hvor jeg endte med at vælge tilbud til $220 og $350 fra programmører fra hhv. Nicaragua og Serbien, og jeg har været meget tilfreds med begge programmørers arbejde. Begge gange fik jeg mellem 20 og 30 tilbud i løbet af 2 dage, og jeg valgte programmører som var lidt dyrere end gennemsnittet, men som til gengæld tydeliggjorde i deres tilbud, at de havde læst og forstået opgaven - og i øvrigt havde de god feedback fra tidligere kunder.

Jeg har aldrig tænkt over noget ved Elances features eller mangel på samme, så det må jo betyde, at sitet virker, som det skal.

Bare spørg, hvis der er andet du vil vide om Elance.

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Mange tak for jeres svar, det var lige noget som disse jeg søgte.

Hvis der er andre derude der har nogle erfaringer de vil dele skal i være velkomne.

I må også godt nævne det produkt I har fået lavet hvis i har lyst så jeg kan se hvordan det ser ud mv

Vh
Hastoft

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I Amino-ånden af at hjælpe hinanden, så er det i øvrigt god stil at skrive til de freelancere, du IKKE vælger, og copy-paste teksten fra det tilbud, du endte med at vælge samt oplyse pris og andet der måtte have været udslagsgivende for dit valg. Der er mange freelancere, som sikkert er fremragende dygtige programmører, men som ikke aner, hvordan man skal skrive et proposal, og som byder på opgave efter opgave uden nogensinde at få nogen form for feedback, hvilket må være ret nedslående. Det er en stor hjælp for dem at se et eksempel på et vindertilbud. Det tager selvfølgelig et par minutter at forfatte sådan en mail og sende den til alle de tilbudsgivere, der ikke vandt opgaven, men det giver god karma! :)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hastoft,

Jeg har før arbejdet med freelancere fra elanca, og oDesk. Havde de bedste oplevelser med oDesk. Freelancerne derinde er bedre, og oDesks egen support afd. er klart det bedste af de to. Ps. Fandt min faste udvikler Hossam Saraya fra Egypten derinde.

- Thomas L

 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Infopreneur@

Har du nogen idé om, hvordan stiller man sig an på Elance, hvis man kun vil byde sig til som danskoversætter fra engelsk/tysk, eller som markedsfører/markedsanalytiker, der kan hjælpe en udenlandsk opdragsgiver til det danske marked?

Jeg spørger, fordi jeg gennem Amino allerede har løst en del opgaver for udenlandske opdragsgivere - fra oversættelser for Parragon Books over markedsanalyse for Dr. Freitäger AG til en række oversættelser af manuale for fx ABAX - og godt kunne tænke mig flere af slagsen!

Jeg har nyligt oprettet profil på Elance, men er så også lidt frustreret over de mange opgaver man får budt, som tydeligvis løses bedst af amerikanere o.l.

Ellers er Amino Konge!

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John de Summer-Brason:

Infopreneur@

Har du nogen idé om, hvordan stiller man sig an på Elance, hvis man kun vil byde sig til som danskoversætter fra engelsk/tysk, eller som markedsfører/markedsanalytiker, der kan hjælpe en udenlandsk opdragsgiver til det danske marked?

Nej, desværre, jeg har kun erfaring med programmerings-hjørnet af Elance. :/

Held og lykke med det!

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ik om det er mig du hentyder til vedr kopi af tilbud. Men jeg kopiere ikke noget tilbud. Jeg har ikke modtaget tilbud fra Aminoer men kun bedt om at få erfaringer med de to sites

Hastoft

Blogger på www.stomien.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)