Hej Aminoer! Jeg har lavet denne side, www.tekvurdering.dk. Siden er en anmeldelses side, som kræver at man bruger meget tid på at skrive anmeldelser, og da jeg nu er på mit afsluttende år på skolen, synes jeg ikke rigtig længere tiden er der. Derfor har jeg besluttet mig for at jeg vil sælge den. Jeg mener at siden har meget potentiale, blandt andet på grund af dens navn og koncept. Navnet gør nemlig, at man kan tilføje mange forskellige former for teknologi, f. eks fjernsyn eller forskellige gadgets. Konceptet gør at alle kan overtage siden uden den store ekspertise. Konceptet går nemlig ud på at have en side, hvor man læser hvad en bruger der kun har læst om telefonen, og ikke haft den i hånden, mener om den. Siden er ikke særlig besøgt, da jeg ikke har styr på SEO, og jeg nåede aldrig rigtig til at få lavet nok anmeldelser til, at jeg ville begynde at reklamere nogen steder. Tilhørende til siden er et Admin panel, hvor man kan ændre stort set alt, hvilket betyder at man ikke behøver at have styr på programmering for at ændre på siden. Domænet koster ikke meget mere end 200 kr årligt at holde, så det er ikke der de store udgifter er. Der er ikke nogen mindstepris, så bare kom med et bud. Dog siger jeg fra hvis buddet er for lavt. Se på den, og spørg løs hvis jeg har glemt at nævne noget. Mvh Martin |
Hej igen
Jeg glemte at nævne, at hvis man søger under, anmelderser af mobiler, eller vurdering af mobiler, så ligger den på første sider på google.