Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have lavet kortbetaling på mine to shops og jeg er lidt i vildrede omkring dette da jeg ikke ved hvordan det fungerer 100%.

Jeg vil gerne have dankort samt et par udenlandske kort.

Hvordan forholder det sig med indløsningaftale osv ?

jeg kan se, at nets koster kassen med hensyn til udenlandske kort. Kan man vælge en anden indløser der ?

Og kan man så bruge f.eks. Nets til Dankort og så en anden til f.eks. udenlandske kort på samme betalingsmodul ?

Mine shops er Golden Planet så selve modulet skal også køre rimelig godt med den type shop.

Jeg håber folk kan hjælpe lidt herinde :-)

Mvh.

Martin  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med GoldenPlanet har du KUN en løsning og det er QuickPay, som skal købes gennem GP.
De kan hjælpe dig med indløsning hos Teller og Nets. QuickPay understøtter alle de gængse kort.

Den er yderst stabil. Jeg bruger den selv.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - Mange tak for svaret.

Har jeg forstået det rigtigt at ønsker man Dankort så kan man kun lave en indløsningsaftale med Nets ?

Og udenlandske kan man vælge imellem flere muligheder ?

Jeg har prøvet at kontakte Teller med hensyn til indløsningsaftale til udenlandske kort, men der har jeg lige fået verdens ringeste kundeservice ala "Det står på vores hjemmeside, der kan du bare gå ind og læse" - Underforstået: "jeg gider ikke besvære mig med, at give dig en pris på oprettelse for vi er et stort røvkedeligt og langsomt firma som drukner i cooperate-møg - kaffemaskinen er løbet tør - konen derhjemme er sur - og derfor gider vi ikke små driftige iværksættere som dig " :-)

Det var måske lige sat på spidsen men skulle lige have luft... :-)

Det er mere hvis der er mulighed for, at støtte andre firmaet som leverer et bedre, billigere eller smartere produkt og som tilmed måske kender ordet kundeservice Smile

Mvh.

Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Undersøg også gerne Eurolines til de udenlandske. Og husk Paypal nu hvor du er igang. Det kan ikke skade, at tage paypal med...

- Thomas

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)