Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er jeg STADIG ikke på Google??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo sagtens. Men der er flere måder at lave et redirect på - og det afhænger lidt af hvilken webserver osv.

Hun skal dog overveje nøje, hvilken version hun benytter. Pt. er alle interne links på siden til UDEN www - så hvis man vælger løsningen med www, bør de links ændres.

\Mikkel

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:42
Fra Horsens
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Dyrenes Vikarer Skrevet kl. 14:07

Hej alle sammen og tak for jeres svar.

Jeg er meget glad for at hjemmesiden nu kan findes. Big Smile

Mht de ting I skriver, at jeg skal få styr på:

Titeltag??

Meta discriptions??

Rankings??

Redirect??

Beklager drenge... Jeg ved hvordan man ilægger et drop på en hund eller trækker en tand ud på en kat, men ovenstående kender jeg intet til... - jeg ved ikke engang hvad noget af det betyder? Smile Hvis det er vigtigt må I meget gerne hjælpe mig lidt pædagogisk ellers vil jeg bare være glad for at tråden her, var hvad der skulle til for at få hjemmesiden fundet.

Tak for hjælpen alle sammen.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:16
Mikkel Kongsfelt:

Jo sagtens. Men der er flere måder at lave et redirect på - og det afhænger lidt af hvilken webserver osv.

Hun skal dog overveje nøje, hvilken version hun benytter. Pt. er alle interne links på siden til UDEN www - så hvis man vælger løsningen med www, bør de links ændres.

\Mikkel

Nu ved jeg ikke hvilket system hun bruger.

Men kan det ikke klares fra webmaster tool, hvis man selvfølgelig har 100 % styr på det
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:31

Alle disse ting er med til at få din side på Google og få en bedre placering på de søgeord du har valgt. 

Meta er utrolig vigtig på alle dine undersider. Massere af ord der handler om emnet hjælper dig på Google.

Men prøv og søg lidt på google om det :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 14:48

Jeg har brugt mange mange timer på at sætte mig ind i SEO og er stadig kun nået til det grundlæggende. Men det er altså meget vigtigt hvis du vil findes på Google.

SEO står for søgemaskine optimering og det er de ord du lægger ind på din side, der gør at Google finder dig.

Nu ved jeg ikke hvad du vil findes på ud over dit navn. Men hvis folk f.eks søger på "vaccination af hunde", så dukker du kun op hvis du har alle de her meta dit og dat i orden.

Det er simpelthen hvordan din side er sat op til at blive fundet.

Jeg lavede feks. den fejl når jeg lagde billeder ind at jeg bare gav dem numre. Så ved Google jo ikke hvad der er på min side. Så når man lægger billeder ind skal man skrive hvad der er på billedet, for Google læser kun tekst.

Der er også sådan noget som DC. Google bryder sig ikke om at man kopiere tekster fra andre hjemmesider. Feks varertekster. Så det er vigtigt at man skiver sine egne tekster. Ellers ser Google ikke en som unik og det bliver man straffet med i forhold til sin placering. 

Meta er det du koder ind på din side. Spørg din hjemmeside udbyder hvor du kan finde det henne. Men det er noget der tager lang lang tid at sidde og kode ind.

Derudover kan man lave linkbuilding, hvor man får andre sider til at linke til din hjemmeside. Det har jeg ikke helt selv kunne forstå, så der har jeg et firma der sidder og laver det for mig.

Men som sagt er der rigtig mange ting man kan gøre for at komme på side 1 under de forskellige søgeord. Men det er en lang process at sætte sig ind i de og en endnu længere process at få det lavet :)

Håber det hjalp lidt og god arbejdslyst.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:00

I stedet for at skrive flere sider her...kan du prøve at tage et kig på de artikler jeg har skrevet om tags og søgeordsoptimering her Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)