Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på datingside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der kan sette en dating side op og nej det skal ikke være en normal side med log ind og chat og så slut

der skal bruges javastribs - betaling med mobil - Chat - søge søgefunktion - app - og MM

Den skal laves fra bunden da jeg har nogle planer med den som andre sider ikke har.

Skriv jeres cirka pris hvis i har en fuld pris eller time pris og hvor mange timer i regner med det kan tag at sette sådan en side op.

Vil være lækker hvis du os kan Designe Logo

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:18

når du skriver "app" betyder det så en mobilvenlig side som er responsive, eller skal der udvikles en app fra bunden?

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 08:20

Det bliver en app fra bunden af

Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 08:24

Men app bliver lavet senere så gør ikke noget at siden os er  mobilvenlig 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:31

Du kan kontakte mig på dpu@sqltech.dk, så kan vi tage en snak om pri o.s.v. :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lexis:
kriv jeres cirka pris hvis i har en fuld pris eller time pris og hvor mange timer i regner med det kan tag at sette sådan en side op.

Hvis du ønsker seriøse bud, vil jeg råde dig til at få sat dine krav samt funktioner op, så de ikke bare står som overskrifter, få lavet en kravspecifikation så dem der skal give dig en pris kan se hvad de faktisk skal give pris på. 

MvH
Allan
PS Jeg kan udvikle både Logo og Webdesign Coffee

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

lexis:
kriv jeres cirka pris hvis i har en fuld pris eller time pris og hvor mange timer i regner med det kan tag at sette sådan en side op.

Hvis du ønsker seriøse bud, vil jeg råde dig til at få sat dine krav samt funktioner op, så de ikke bare står som overskrifter, få lavet en kravspecifikation så dem der skal give dig en pris kan se hvad de faktisk skal give pris på. 

MvH
Allan
PS Jeg kan udvikle både Logo og Webdesign Coffee

Helt enig, en liste med kravspecifikationer vil give dig flere seriøse bud og du vil komme hurtige i gang med projektet. Jeg kan også både lave sitet og logoet.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)