Jeg er ekspert i det amerikanske marked, har boet her siden sidst i 90erne og har hjulpet over 250 virksomheder fra Europa med at evaluere, entrere samt vækste på det amerikanske marked. Jeg ser muligheder i at produktisere min viden i form af services og produkter, konkret: - best practices processer i form af checklister. Eksempler pa checklister kunne være: Markeds evaluerings check liste, Hvordan finder vi den første amerikanske kunde checkliste, hvordan evaluerer vi kunden så vi undgår dårlige betalere, hvordan finder vi en liste af kunder, og lign. - best practices marketing og salgsmateriale i form af emails, call scripts, præsentationer som er formateret til USA kunder - dokumenter i form af kontrakter som kan bruges i usa, eksempelvis: 1099 kontrakter, ansættelseskontrakter, kunde kontrakter, - liste af spørgsmål og svar på oftest stillede spørgsmål mht at drive forretning i USA - lister af resourcer fra kontor hoteller, deals sites af relevans, kunde lister, lister af gode revisorer, advokater og lign. Hvad mener amino medlemmerne om ideen med at produktisere min viden med formålet at gøre kunderne af mine produkter istand til selv at eksekvere en USA markedsentrering? Jeg er meget åben for at beta-teste produktet med et par individer for at se værdien af disse produkter og teste mine hypoteser. |
Eksport til USA - hvor stor er behovet for hjælp mht til det amerikanske marked?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)