Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man hoste en webshop hos webhosting.dk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:04

Ja det kan du godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person
Jeg vil nu overveje en ekstra gang, om der ikke var nogen andre udbydere der var bedre og til samme pris eller billigere???
Har taget en "for-sjov" søgning på domainenavn, og testede med webhosting.dk - hvor den sagde alle domaine-endelser er ledige....

Ydermere ser siden ekstrem useriøs ud! Det er smag og behag, men ville holde mig fra dem, hvis jeg var dig.

Hvorfor ikke overveje http://www.unoeuro.com/ eller http://exaweb.dk???

Venlig hilsen
Nils
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nils Pedersen:
men ville holde mig fra dem, hvis jeg var dig.

Inden du roder dig ud i noget du ikke har styr over synes jeg (og sikkert en del andre) at du skulle undersøge tingene lidt først, ved du overhovedet hvad du sidder og taler om? webhosting.dk er vel nok Danmarks ældste webhotel udbyder og har et af de bedste ry i branchen.

at du ikke kan lide design er din sag men at sidde offentligt og skrive at man skal holde sig "fra dem" kan jeg godt nok ikke lige lade min næse gå forbi.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:23

Nils Pedersen:
Har taget en "for-sjov" søgning på domainenavn, og testede med webhosting.dk - hvor den sagde alle domaine-endelser er ledige....

Lader vi stå et øjeblik...

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 22:55

Jeg har benyttet mig af webhosting.dk i mange år, og er overvejende tilfreds med deres drift og service!

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 07:57

Nils Pedersen:

Nu prøvede jeg også deres domæne navns søgning, du lagde godt mærke at der var 2 forskellige farver på de der check streger ikke ?

At deres side ligner noget fra starten af 90'erne har da intet at gøre med om deres service fungere eller ej

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

Thomas Pannerup:

Nils Pedersen:

Nu prøvede jeg også deres domæne navns søgning, du lagde godt mærke at der var 2 forskellige farver på de der check streger ikke ?

At deres side ligner noget fra starten af 90'erne har da intet at gøre med om deres service fungere eller ej

Dem så jeg ikke i farten.

Beklager for den hårde kritik - der efter at have læst det igennem igen ikke er berettiget.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)