Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor eller hvordan finder man engrosfirmaer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går med en ide om at starte eget firma, har dog ikke helt besluttet mig for hvad jeg vil handle med. Men syns gernerelt det er svært at finde engrosfirmaer på nettet! Alså firmaer som jeg køber mine varer af og sælger dem videre!hvor eller hvordan kan man finde det? Hvis jeg nu feks. gerne ville handle med strømper og underbukser, hvor skulle jeg så finde grossist som sælger det? Jeg mener hvis det nu feks. var underbukser af mærket Maraton, hvordan finder jeg så ud af hvor jeg skal købe dem henne, man kan jo ikk bar søge på Maraton på google og så kommer der grossister frem på det!! Findes der en eller anden database over forskellige grossist firmaer?

På forhånd tak

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:18

Følger lige med :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 18:26

Hej

Jeg er en International Trade Agent. Jeg arbejder til daglig med 2 ting, den ene som Trade agent med at hjælpe virksomheder (Små samt stor) med at finde leverandører, produktions, forhandler i Danmark men også udlandet. Hvis du ikke kan finde det du søger kan vi hjælpe. Vi køre med "No cure, No Pay".

Nr. 2 så har vi en tøj som vi sælger B2B. Vi tager ud på messe og holder events med MMA miljøet samt andre steder hvor vi giver alt vores fokus til vores forhandler så de får salg. Vi henviser alle kunder til vores forhandler fra hjemmeside samt Facebook, LinkedIn osv.

Hvis du er interreseret så sende en PM.

Mvh

Eric

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:18

Jeg tager imod udfordringen. Synes som regel ikke at det er et problem at finde producenten/grossisten.

Hvor kender du det brand fra? Det kan ikke være specielt kendt hvis det ikke kan googles.

Hvis du har noget liggende, så kig på de labels der sidder i (under)tøjet, for der finder man tit informationer.

Er der andre mærker som du er interesseret i at finde grossister på? Hvis du ikke vil nævne dem offentligt, så send mig en PM.

Tilmeldt 20. Jan 13
Skrevet kl. 09:57

arh.. den med at kigge på labels havde jeg ikke li luret.. men nu har jeg siddet de sidste par dage og ledt efter grossister på alt muligt li fra slik til biler.. og syns ikke der er meget.. findes der en eller anden database eller lign. hvor man kan gå ind og trykke på en bestemt vare og så får man grossister frem på den vare?

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:39

Ikke så vidt jeg ved. Der er kæmpe forskel på hvor store de er og hvor længe de har eksisteret. Jo mindre og nyere de er des sværre er det at finde frem til dem... som regel.

Mange er organiseret i branche foreninger, hvilket gør arbejdet nemmere, da medlemslisterne som regel også er offentligt tilgængelige.

Det lyder som om at du i virkeligheden ikke leder efter et specielt brand eller produkt. Kan du sige lidt mere om hvad din plan i virkeligheden er?

Mvh Jens

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:52

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Jan 13
Skrevet kl. 10:56

Hej Allan.. det var så noget ala sådan noget jeg tænkte på.. Sider der linker til grossister, uanset hvad der handles med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)