ER det nogle som kan anbefale en god forfatter som skal skrive bogen for mig? Jeg har overvejet at kontakte Anders Gisselman, er der andre som I kan anbefale? Mange tak |
bumper den lige?
ER det nogle som kan anbefale en god forfatter som skal skrive bogen for mig? Jeg har overvejet at kontakte Anders Gisselman, er der andre som I kan anbefale? Mange tak |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
bumper den lige? |
Det kan være du skal uddybe lidt hvad "Bogen" helt præcist er, og hvad du forventer af forfatteren. For eksempel: Hvad er bogens emne, er det en fuld Ghostwritet bog, eller skal den lancheres som "fortalt til". Regner du med at afregne til forfatteren i procenter, eller et fast honorar, og forventer du at forfatteren står for udgivelsen/PR eller gør du selv det? |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Hej Pernille Tak for dit råd. Jeg er meget blank hvad litteraturen angår. hmm ja men emnet skal diskuteres med forfatteren. økonomien, aner det ikke hvad mest normalle er. PR. ja det skal forfatteren selv står for. |
Dog den skal også oversættes til litauisk og lanceres der. |
Jeg har også svaret dig i den anden tråd om samme emne, men skal lige spørge dig: når du skriver at du er "blank med hensyn til litteraturen" hvad betyder det så helt præcist? Nu er det en sen nattetime her, men jeg læser det næsten som om du faktisk ikke helt ved hvad bogen skal handle om, du vil bare gerne sælge en bog -og helst en som en anden har skrevet. Men det er sikkert ikke det du mener ;) |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *