Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man importere kopi produkter der ikke er "kopiprdukter"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har søgt og søgt på nettet uden svar, så håber der sidder nogle herinde med den viden jeg søger.

Må jeg købe en palle t T-shirt eller tasker med Justin bieber billede ?

Her er ikke tale om en kopi t shirt eller taske, men en ganske alm t T-shirt / taske med et billede af justin bieber.

Jeg tænker lidt, billeder af justin bieber findes over alt uden ophavsret, det må jeg sætte på min bil, så må jeg vel også sætte det en tshirt/taske og sælge det ?

Og nu vi er i gang, hvad så med spiderman, må man tage en kop og sætte et billede på og sælge det, igen uden at kopiere noget der er lavet i forvejen med licens.

Mvh
Maria 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:40
Jeg er ret sikker på spiderman er beskyttet, og ville også tro meget jb er. Bare rent gæt.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54

Hej tak for dit svar, hvad angår spiderman så kan jeg godt se det, men det kniber lidt med med JB, netop fordi der findes så mange billeder derude af knægten uden tilhørsforhold

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:11

jeg er heller ikke spor sikker på JB - ville bare tro at det meste billedmateriale var beskyttet - men der findes vel givet noget der ikke er. Jeg tror andre må på banen. Hvis nu jeg tager et pænt tækkeligt billede af dig på stranden  og lægger det på nettet som frit tilgængeligt, må en anden så tage det og bruge det på en række T-shirts - eller kan du som person nægte det. Jeg VED det ikke i faldet JB men ville tro en person kunne forbyde andre bare tjene penge på at sætte personens ansigt på kommercielle ting - men jeg VED det virkeligt ikke

HER ER LIDT om det og HER 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)