Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO indspark til dette WP theme?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:42

Slet ingen SEO nørd som kan undvære et hurtigt kig? :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej du 

Udemeldbart synes jeg det ser ok ud. Det er nok ikke så meget temaet, men mere hvordan du bruger det. Men jo det ser godt ud.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:03

Hej Emil,

Tak for svaret... Themeforest har jo efter sigende også et ok ry for deres templates kontra SEO. Men for en ikke SEO mand som mig, så er det rart lige at vide om temaet har styr på permalinks, h1 og h2 tags, "List_cats", "wp_list_cats", "get_archives" osv., således at themet ikke kræver en større omprogrammering!

Men det lader det jo så til at dette ikke skulle blive et issue her ;-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:06

Jamen hvis ikke jeg kan se det på en test hvor den viser URL, så er det svært at svare på. Men jeg tror ikke du har noget at være bange for.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:13

OK - bær lige over med mig, hvis jeg spørger dumt... men har jeg ikke forstået det korrekt, at man kan se disse ting ved at klikke på linket, går til live preview og herefter view source i browseren? 

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:26

Businessman:

OK - bær lige over med mig, hvis jeg spørger dumt... men har jeg ikke forstået det korrekt, at man kan se disse ting ved at klikke på linket, går til live preview og herefter view source i browseren? 

Nej den giver ikke overblik over url struktur. Men teamet i sig selv ser ok ud.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:38

Det vil afslutningsvist sige, at man faktisk ikke kan undersøge et temas SEO struktur rigtigt før man har købt det pågældende theme og dermed får direkte adgang til selve koden??

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:22
SEO er så mange ting i dag og HTML struktur er kun en af dem. Det er helt hvordan du arbejder med det.

Permalinks har ikke noget at gøre med hvilket tema du vælger. Det er Wordpress (og din hosting) der styrer det.

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 07:47

Puha - der er godt nok mange delte meninger om dette emne :-) Nogle mener, at themes kan være decideret SEO dårlige fra start af og andre mener, at det er underordnet fordi man kan tilrette dårlig kodning efter købet... jeg vil dog mene, at sidstnævnte løsning er lidt unødvendig hvis man kan få et theme som fra authors side er lavet rigtigt fra start af! Og rigtigt - ja, det er så ikke nemt at blive klog på hvad det er... og om man overhovedet kan undersøge kodningen før et køb - ak ak :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)