Tak for svaret... Themeforest har jo efter sigende også et ok ry for deres templates kontra SEO. Men for en ikke SEO mand som mig, så er det rart lige at vide om temaet har styr på permalinks, h1 og h2 tags, "List_cats", "wp_list_cats", "get_archives" osv., således at themet ikke kræver en større omprogrammering!
Men det lader det jo så til at dette ikke skulle blive et issue her ;-)
OK - bær lige over med mig, hvis jeg spørger dumt... men har jeg ikke forstået det korrekt, at man kan se disse ting ved at klikke på linket, går til live preview og herefter view source i browseren?
OK - bær lige over med mig, hvis jeg spørger dumt... men har jeg ikke forstået det korrekt, at man kan se disse ting ved at klikke på linket, går til live preview og herefter view source i browseren?
Nej den giver ikke overblik over url struktur. Men teamet i sig selv ser ok ud.
Det vil afslutningsvist sige, at man faktisk ikke kan undersøge et temas SEO struktur rigtigt før man har købt det pågældende theme og dermed får direkte adgang til selve koden??
Puha - der er godt nok mange delte meninger om dette emne :-) Nogle mener, at themes kan være decideret SEO dårlige fra start af og andre mener, at det er underordnet fordi man kan tilrette dårlig kodning efter købet... jeg vil dog mene, at sidstnævnte løsning er lidt unødvendig hvis man kan få et theme som fra authors side er lavet rigtigt fra start af! Og rigtigt - ja, det er så ikke nemt at blive klog på hvad det er... og om man overhovedet kan undersøge kodningen før et køb - ak ak :-)